Voiko yksityiselle hammaslääkärille vain varata ajan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Loimi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Loimi

Vieras
särkevän hampaan paikkaukseen? Kuinkahan nopeasti ajan saa? Ja paljonkohan maksaa? Saako rauhoittavaa?
Kunnalliselle en uskalla mennä ja kun täällä ei rauhoittavia ole mahdollista saada :(
Yhtä hammasta särkee mutta en tarvitsisi nyt muuta yleistä tarkastusta tms.

Isoilta hammaslääkäriasemislta saa varmiten aikoja. Kaikki lääkärit kun eivät ota vastaan ollenkaan uusia potilaita. Hinnatkin saa selville parhaiten joko soittamalla tai nettisivuilta.

Soittele eri paikkojen ajanvarauksiin ja kysy mikä on nopein aika, kyllä särkytapauksissa yleensä nopeasti saa. Ja sano että pelkäät hammaslääkäriä ja että haluaisit rauhoittavia.

Aika vaihtelevaa on, kuinka nopeasti pääsee. Voi päästä nopeastikin, jos tulee peruutuksia, mutta monesti menee parin kuukauden päähän. Riippuu kyllä ihan paikkakunnasta ja hammaslääkäristä. Paras alkaa vaan soittelemaan!

Eli voin varata vain ajan yhden hampaan paikkaukseen eikä lääkäri silloin erikseen tee esim. toisen hampaan paikkausta jos sellainen sattuisi löytymään? Tai poista hammaskiveä tai tee tarkastusta joka maksaa erikseen?
Juuri sitä pelkään että menen tuota yhtä hammasta paikkauttamaan ja samalla kertaa lääkäri sitten paikkaa esim. pari muuta hammasta jos pienet reiän sattuisikin löytymään, poistaisi hammaskiven jos sitä olisi ja tekisi erikseen maksavan tarkastuksen eikä minun budjettini riitä tässä kohtaa niin suureen laskuun :(

Eli voin varata vain ajan yhden hampaan paikkaukseen eikä lääkäri silloin erikseen tee esim. toisen hampaan paikkausta jos sellainen sattuisi löytymään? Tai poista hammaskiveä tai tee tarkastusta joka maksaa erikseen?
Juuri sitä pelkään että menen tuota yhtä hammasta paikkauttamaan ja samalla kertaa lääkäri sitten paikkaa esim. pari muuta hammasta jos pienet reiän sattuisikin löytymään, poistaisi hammaskiven jos sitä olisi ja tekisi erikseen maksavan tarkastuksen eikä minun budjettini riitä tässä kohtaa niin suureen laskuun :(

Ei ne mitään siellä väkisin tee, kysyvät kyllä.

Ei ne yleensä tee mitään muuta kuin hoitaa sen särkyhampaan. Hinta riippuu reiän koosta. Mulle ei olla ikinä tehty muuta, sit vasta kun on käyny tarkastuksessa ja jos sieltä on löytynyt jotain, niin on tilattu uusia aikoja jolloin paikataan ja hoidetaan muut jutut.

Onkohan Kotkassa tälläiseen mahdollisuutta? Tai lappeenranta/kouvola?

Pasaatissa on tosi hyvä hammaslääkärikeskus Kotkassa siis :) olikohan keskustan hammaslääkärit tjtn
Ei takuulla tee väkisellä sulle mitään ylimääräisiä vaan kysyy. Ja saat tosi hyvää hoitoa. Itse oon käyny Mervi Palmulla joka on tosi hyvä ja mukava hammaslääkäri :) Ja niillä on yleensä aika pian noita särkyaikoja varsinki jos ei oo väliä sillä kelle lääkärille menee.

[QUOTE="vieras";22974142]Pasaatissa on tosi hyvä hammaslääkärikeskus Kotkassa siis :) olikohan keskustan hammaslääkärit tjtn
Ei takuulla tee väkisellä sulle mitään ylimääräisiä vaan kysyy. Ja saat tosi hyvää hoitoa. Itse oon käyny Mervi Palmulla joka on tosi hyvä ja mukava hammaslääkäri :) Ja niillä on yleensä aika pian noita särkyaikoja varsinki jos ei oo väliä sillä kelle lääkärille menee.[/QUOTE]

Oliko minkä hintaista? Saiko esilääkitystä tms.?

Oliko minkä hintaista? Saiko esilääkitystä tms.?

En oo tarvinnu esilääkitystä, mut yksityisellä on aivan varmasti tarjota myös esilääktiystä. Googleta ni löydät noiden hammaslääkärikekusten sivuille niillä takuulla kerrotaan myös pelkotilojen hoidosta :) Mulla irtos paikka viime kesänä ni tais maksaa puudutuksineen jonku 100e tai vähän alta se särkyaika.