Venakko Milanna
jos siitä ennen joku sairas on asunut sielä,ainakin näin mun miehen kaveri on sanonut :/
HyppyhiviAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:ei juma ku oliski joku hyppyhivi
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Juu, siellä se vaanii vessanpytyssä seuraavaa uhria. :saint:
kyl mua ainakin pelottaa, onneksi kävin viime viikolla testeissä ja huomenna saan vastauksetAlkuperäinen kirjoittaja Miä:HyppyhiviAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:ei juma ku oliski joku hyppyhivi
Ihan hiton hauska sana, hyppyhivi =) Mut on testattu vaan raskauden aikana ja sillon ihan tosissaan pelkäsin tuloksia vaikka en ihan joka sängyssä hypännykkään, ei sitä ikinä tiedä..Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:kyl mua ainakin pelottaa, onneksi kävin viime viikolla testeissä ja huomenna saan vastauksetAlkuperäinen kirjoittaja Miä:HyppyhiviAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:ei juma ku oliski joku hyppyhivi
tai saunan lauteillaAlkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Juu, siellä se vaanii vessanpytyssä seuraavaa uhria. :saint:
Kauheeta, voikohan se olla sama homma ihan omistusasunnossakin?!Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Juu, siellä se vaanii vessanpytyssä seuraavaa uhria. :saint: