Voiko vitutus enteillä synnytystä?

Tosissaan muuten voi! Mua v*tutti koko viikon ennen synnytystä IHAN KAIKKI, mm. miehen tapa hengittää, sen puhelimen soittoääni jota ei voinut vaihtaa yms. Ja niinpä, ihan yhtäkkiä rv35+6 lapsivedet napsahti ja synnytys lähti vauhdilla käyntiin. Matkalla sairaalaan vielä v*tutti kun meidän piti pysähtyä tankkaan auto eikä äijän per*ele ollut tämmöstäkään voinut ennakoida..

Mulla oli LA lauantaina. Viime yön olin alaselästä ja jaloista kovasti kipeä, mahasta en niinkään. Heräilin kuitenkin vähän väliä siihen kipuun. Tänään neuvolassa kaikki ok, virtsassa näkyi sillä liuskatestillä vähän verta, että kaipa ne paikat siellä pikkuhiljaa kypsyy. Mutta nyt on niin suuri yleisvitutus päällä että oksat pois! |O Enkä tiedä mistä johtuu.

Kärsitään yhressä, tosin mulla LA 'vasta' tänään :whistle:

Kolme viimestä iltaa ollut jo jalka oven välissä lähdössä synnyttämään mutta ehei mitään... Vasta tää on kolmas jonka kohdalla olin varma ettei mene yli LA:n :whistle:

Tekisi mieli vaan huutaa |O :kieh: :'( Laiskottaakin niin vaikka tekemistä kyllä olisi! Voihan kissan paska etten paremmin sano!
No, ehkäpä tämä sitä synnytystä nyt enteilee... Mitä luulette, pitääkö tässä alkaa väsätä vaikka jotain eväsleipiä sinne synnärille tai jotain?

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Kyllä. Mua vitutti heti raskauksien alkumetreistä asti ja vitutus loppui heti synnytysten jälkeen, joten sitä synnytystähän se enteili :xmas:

allekirjotan tämän.
vitutti n. 8 kuukautta ja viimeiset kolme siitä ihan kybällä. ja synnytyshän siitä seurasi :D

Yhteistyössä