Voiko vauvalle antaa monta kertaa päivässä puuroa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miettii

Vieras
Meillä on kaapissa enää yksi annos bataattia. Olen unohtanut tarkistaa vauvanruokatilanteen.
Jos annan huomenna 3 kertaa puuroannoksen ja sen bataatin + marja- tai hedelmäjogurttia.
Siwan vauvanruokia en osta, kun niissä kaikissa on perunaa. :(

Eikö sieltä siwasta sitten sais jotain kasvista tms lisäksi? Vai tajusinkohan mä nyt ees oikein? :) Mutta kyllä se vauva päivän puurolla pärjää jos se vaan maistuu.

No meidän Siwasta saa kyllä perunattomiakin vauvanruokia, mutta ihan hyvin voi antaa puuroa useamman kerran päivässä. Kyllähän sitä normaalistikin annetaan kaksi kertaa, aamulla ja illalla, joten ei siitä mitään haittaa ole.

Kyllä nyt päivä pari menee vähän yksipuolisemmallakin ruoalla. Suuri osa maailman ihmisistä taitaa syödä aina melko samanlaista ruokaa (riisi, jamssipuuro tms.)...

Juu anna vaan. Mut tosiaan voithan ostaa sieltä Siwan pakastealtaasta vaikka parsakaalia tai jotain kasvissekoitusta ja soseuttaa siitä.

Oon mäkin kyllä joskus antanu kolmantena ateriana puuroa, jos ei oo ollu mitään muuta.

Kait voi antaa puuroa vaikka pitkin päivää,mutta kannattaako se.Eli 2x päivässä varmaan hyvä aamul ja illal.Isommal lapsel voi aamul antaa jotain muuta kuin puuroa ja sitten päivällä puuroa

meillä kyllä syödään kaks kertaa puuroa aamulla ja illalla..niin eikös sivassa sitten ole muutakin kasvista ku perunaa..kukkakaalia,porkkanaa,parsaa ym...ja onhan nyt sivan purkkiruuissa varmaankin jotain muuta kuin perunaa sisältävää..

Yhteistyössä