M
mietiskelen
Vieras
Meillä on nyt yksi lapsi ja toinen syntyy hetkenä minä hyvänsä. Mies ei oikeastaan ikinä halunnut kuin yhden lapsen ja minä taas en ole ikinä ajatellutkaan montako. Nyt on alkanutkin tuntua, että kolmaskaan ei olisi mahdottomuus sitten aikanaan.. kun ollaan nuoriakin vielä jne. Te joilla on lapsiluku ns. täynnä, niin onko se ollut heti selvää, että ei enempää vai jääkö sinne mieleen aina, että jos vielä kuitenkin joskus... Olettekosopineet puolisonne kanssa että "nämä oli nyt tässä" ?