voiko vauvakuume olla "ikuista " ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietiskelen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietiskelen

Vieras
Meillä on nyt yksi lapsi ja toinen syntyy hetkenä minä hyvänsä. Mies ei oikeastaan ikinä halunnut kuin yhden lapsen ja minä taas en ole ikinä ajatellutkaan montako. Nyt on alkanutkin tuntua, että kolmaskaan ei olisi mahdottomuus sitten aikanaan.. kun ollaan nuoriakin vielä jne. Te joilla on lapsiluku ns. täynnä, niin onko se ollut heti selvää, että ei enempää vai jääkö sinne mieleen aina, että jos vielä kuitenkin joskus... Olettekosopineet puolisonne kanssa että "nämä oli nyt tässä" ?

on se ainakin mulla.Kohtu poistettu alkuvudesta ja kyllä on ihana kattella ja nuuskia pikkuisia silti ja itse ajattelen vieläkin että voi kumpa olis tämmöinen.
Täytyy odotella vaan lapsenlapsia.

Itsellä pieni vauva nukkuu tuossa vieressä ja ihan suru tulee silmään kun kohta hänkin on iso. Onhan se ihanaa että kasvavat, mutta tää ihana tuhina. Voi voi. Lapsilukukin olisi jo täynnä. Pitääkin taas ottaa tänään valokuvia.

Niin, kumpikohan on helpompaa; päättää että nyt nämä lapset ovat tässä vai ajatella, että ehkä joskus vielä ja sitten huomaakin, että ei sitten tullutkaan tehtyä enempää lapsia. Eli päätös kerralla vai pikkuhiljaa?
Mies on vahvasti sitä mieltä, että tämä kolmas on viimeinen, mä tiedän, että haluan vielä joskus lisää.

Kyllä se raja jossain kohtaa tulee täyteen, tavalla tai toisella. Jollain se tulee ekan lapsen, jollain vasta 15lapsen. Jos ei itse "usko", niin luonto hoitaa.

Tai ainakin henk.koht. ite huomasin sen. Minäkin joitain vuosia sitten täällä hehkutin että ainakin 6 lasta. Noh, enää ei tulis mieleenkää :o Kyllä se stoppi tulee jossain kohtaa.

Ei.
Mulla helpotti kun kaikilla lapsilla uhmaa :kieh: Onhan vauvat ihania, mutta niistä tuppaa kasvamaan tollaisia luupäitä... :heart:
Ja kun elämässä pitää olla muutakin kuin kotiäitiyttä vuodesta toiseen.

Yhteistyössä