Voiko vauva olla mielestäsi ruma?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
miu
Harvoin oma vauva on ruma mutta vieraan oma voi olla. Ja varsinkin jos ei oo yhtään samaa tyyliä kuin oma vauva esim.. hiuksia ja tumma tai vaalea tai pullukka tai laiheliini...
 
Mä en voi uskoa että näin yleisesti puhutaan rumista vauvoista... Mä oon aina ollu sitä mieltä ettei rumia vauvoja ole olemassakaan.. kauniita vauvoja on ja sitten ihan normaalin näköisiä vauvoja.. mutta ei rumia
 
Nuunamiäni
No rehellisesti sanottuna meidän esikoinen oli syntyessään aika ruma. Mutta jo tuossa 3kk:n iässä oli sievä vauva ja nyt on todella nätti tyttö. Poika taas on aina ollut suloinen.
 
Mona
Laitoksella oli samassa huoneessa vauva josta vierailija sanoi että siitä tulee oikea Kaivopuiston kaunis Katariina. Kun sitten näin tuon vauvan: iso nenä ja naama rutussa, omallani oli sileät kasvot ja säännölliset piirteet...niin että omastani tulee sitten varmaan maailmanluokan kaunotar. Ärsyttää tuollainen ylihehkuttaminen.
 
Mila
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tosiaan, ei rumia vauvoja olekaan, on vain vähemmän kauniita kuin toiset. Usein pääsee katsomaan julkkisten vauvoja, kun he niitä lehdissään esittelevät. Viime aikojen ei-niin-kauniista vauvoista mieleen tulee Jani Sievisen tytär ja Johanna Rusanen-Kartanon poika.
Jani Sievisen vauva ei ole kaunis??
Itse ajattelin että onpa harvinaisen kaunis vauva, säännölliset piirteet, isot silmät ja iso suu,tulee äitiinsä.
Muuttuvatko vauvan kasvojen mittasuhteet vauvan kasvaessa? Näen 8 kk ikäisessä lapsessani oman isäni piirteet vahvasti...tuota...toivoisin että tyttö ei vanhempana muistuttaisi pappaansa...muuttuukohan vielä?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ellu-80-:
Mä en voi uskoa että näin yleisesti puhutaan rumista vauvoista... Mä oon aina ollu sitä mieltä ettei rumia vauvoja ole olemassakaan.. kauniita vauvoja on ja sitten ihan normaalin näköisiä vauvoja.. mutta ei rumia
on niitä rumia vauvoja. Huulihalkiovauvat ovat kaukana kauniista esimerkiksi
 
mää
Musta johanna rusasen poika on aika jänskin näköinen,oikeastaan aika söpö papparainen,hauskan näköinen;)...ei perenteisessä mielessä "kaunis" vauva mutta tarviiko ollakaan??!!
 
vieras
no siis musta vauvat on tosi harvoin kauniita. ihania, hellyttäviä, suloisia yms. ne toki on mut kauniita harvoin. omistani oon ollut ihan samaa mieltä..kauniita tytöt on alkaneet olemaan tuossa lähempänä vuoden ikää. ;) ja nättejä tyttöjä nyt kaikki. esikoisesta muistan aikanaan järkyttyneeni melkein (en ollut vauvoja juuri ikinä nähnyt) kun oli niin "ruma" just synnyttyään.
 

Yhteistyössä