Voiko vatsatauti kestää vain muutaman tunnin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naurukohtaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Naurukohtaus

Aktiivinen jäsen
04.07.2006
3 625
0
36
Tänä aamuna oli jo sellanen ällö olo ja ajattelin sen olevan ohimenevää mutta sitten puolen päivän jälkeen kävin vessassa useempaan otteeseen mutta vatsa ei ollut löysällä vaan pikemminkin kovalla mutta tavaraa silti tuli eikä oksennusta tullut mutta olo on silti aivan kaamea.Nyt illan mittaan olo on vaan aika heikko eikä ruoka liioin maistu mutta eipä enää oikein yökötäkkään.Mikä ihme tää oikein oli?mietin että voiko väsymyksellä menkkojen kera olla asianyhteyttä?Mä kun en viime yönä nukkunut kuin 15 min mutta ei kai väsymys mitään pahoinvointia aiheuta?? :o

Täälläpäin on kuulemma ainakin ollut sellaista vatsatautia joka kestää sen yhden yön tai menee ohi yhdellä oksennuksella. Mulla oli keväällä itellä vatsatauti niin, että pari tuntia oli vähän huono olo, sitten oksensin kertaalleen pakin tyhjäks ja se oli siinä. Mies oksensi pariin kertaan pari tuntia myöhemmin.

aiheuttaa sitä löysää vatsaa, kun jos elimistö on stressissä (univelkaa) se varmaankin haluis lykätä ylimääräset tavarat ulos ettei ruoansulatus veis loppujakin energioita. mut jos ei löysävatsaisuutta ole, ni pahoinvoinnista en tiedä, voisko kuitenki liittyä samaan asiaan tavallaan..? tai sit ihan just sitä ällöö mahatautia :/

mulla oli kerran sellanen yhen illan yrjötauti, oikeen tunsin kuinka vatsa kääntyi ympäri ja kauhuissani ootin oksennusta pari tuntii..sit tuli kerralla paljon yrjöä, ja nukuin yön yli...seur. pv olin ihan normaali taas.et vissiin voi olla=) tähän mun juttuun ei liittynyt mitään alkoholia tms eikä raskaus, yhtäkkiä kaupassa alko etoon

Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Alkuperäinen kirjoittaja musmeli:
mulla tulee usein todella paha ja äklö olo, jos on yöunet jääneet vähiin. siis ihan et oksettaa jne. en kylläkään tiedä mistä johtuu...

Aijjaa :o Mä en ole edes kuvitellut että väsymys vois jotenki aiheuttaa pahoinvointia.

Kyllä mulla tulee tosi väsyneenä helposti huono olo :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Alkuperäinen kirjoittaja musmeli:
mulla tulee usein todella paha ja äklö olo, jos on yöunet jääneet vähiin. siis ihan et oksettaa jne. en kylläkään tiedä mistä johtuu...

Aijjaa :o Mä en ole edes kuvitellut että väsymys vois jotenki aiheuttaa pahoinvointia.

Kyllä mulla tulee tosi väsyneenä helposti huono olo :wave:

No toivottavasti oli vaan unenpuutteesta ja menkoista johtuvaan koska meillä on lauantaina esikoisen 3v kinkerit ja voi sitä harmin määrää jos ne joudutaan perumaan :|

Yhteistyössä