voiko väsymys aiheuttaa kaiken tämän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .........
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.........

Vieras
Mulla on 1,5kk ikäinen vauva joten univelkaa on kertynyt aikalailla.
Käsiä ja jalkoja palelta. Nenä on myös usein kylmä vaikka muuten kasvoja kuumottaa.
sydän tuntuu välillä hakkaavan kovasti, rintaa ja vatsaa ahdistaa. Kurkku tuntuu kuivalta ja välillä on vaikea niellä.
Huimaa, ei tunnu välillä muistavan mitään. Oksettava olokin on joskus.
Lisäksi jotenkin panikoituu näistä oireista, jolloin oireet tuntuu entistä voimakkaammin.
Voiko tämä kaikki olla pelkästä väsymyksestä?
Lisäksi alkanut pelottaan jos onkin vakavampaa.

Hormoonit... Jos imetät, niin otat können jodia? Meillä suositellaan imettävälle äidille jodilisää, ettei kilpirauhanen hermostu.

Väsymys tosin teettää kaikenlaista, mutta siihen tottuu ajan myötä. Mun vuoden ikäinen ei vieläkään nuku kuin korkeintaan 3 h pätkiä yöllä ja päivällä ei aina ollenkaan. Mutta joskus hänkin on iso ja sitten saan minäkin nukkua.

Mulla laihuudesta ja matalasta verenpaineesta johtuu huimaus, huono ääreisverenkierto ollut aina syynä kylmiin varpaisiin, sormiin ja nenään.

Väsymyksestä on muisti huonontunut entisestään ja sillon tulee myös puhevaikeuksia(ei muista välttämättä kaikkia sanoja tai änkyttää)

Mutta kyllä nuo kaikki on lapsien vauva-aikana pahentunut, kai se näyttäis olevan ihan yleistäkin kun ylempänäkin vastattu samaa :)

Yhteistyössä