Voiko väljyyttä tai pienuutta korvata mitenkään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sivupersoona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sivupersoona

Vieras
Jos miehellä on pieni, niin vaikea sitä on kasvattaa jättikokoiseksi.

Jos naisella on väljä, niin vaikea sitäkään on pienentää.

Kirjoituksista päätellen kumpikin sukupuoli toivoo kuitenkin jotakin koskettavaa tunnetta. Mies ahtautta ja nainen venyttävää tunnetta.

Olen tässä lähiaikoina tehnyt joitakin kokeiluja tuon naiselle kohdistuvan venymistunteen saavuttamiseksi.
Sormin olen tuota koetta suorittanut. Ensin yksi sormi sisälle. Sormea pyritellen tuntuu aukko laajenevan, ja pian mahtuu jo toinenkin sormi. Pyöritystä kun jatkaa, niin jonkinajan kuluttua aukko alkaa puristumaan pienemmäksi.

Koska koehenkilöni ei kerro tunteistaan, niin kysyn teiltä. Sen tiedän, että hän ainakin nauttii.

Voiko tuo sormi korvata sen ison ja muhkean peniksen?

Saadaanko tuolla tekniikalla aikaan se sama laajentumistunne, kun isolla peniksellä?

Minulle kyllä riittä, kun saan tuntea vaimon puristumisen sormiani vasten.

Tällaisa sorminäppäryyttä tällä kertaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Olen tässä lähiaikoina tehnyt joitakin kokeiluja tuon naiselle kohdistuvan venymistunteen saavuttamiseksi.
Sormin olen tuota koetta suorittanut. Ensin yksi sormi sisälle. Sormea pyritellen tuntuu aukko laajenevan, ja pian mahtuu jo toinenkin sormi. Pyöritystä kun jatkaa, niin jonkinajan kuluttua aukko alkaa puristumaan pienemmäksi.

Minulle kyllä riittä, kun saan tuntea vaimon puristumisen sormiani vasten.

Tällaisa sorminäppäryyttä tällä kertaa.

Tuolla sitä juuri säädetään. Jos tuon episodin jälkeen alkaa naimaan, niin pillu tuntuu tiukemmalta, vaikkei kalu olisi edes kovinkaan paksu. Paksumpi se on yleensä kuitenkin kuin kahden sormen ympärysmitta. Yleensä pillut tuntuukin väljältä, kun naiminen aloitetaan liian aikaisin, ennen tiukkenemista, ei silloin nainenkaan ehdi mukaan.

Yhteistyössä