Olen itse pettänyt ja jäänyt kiinni. Mies ei halunnut erota eikä tarkemmin puhua asiasta.
nyt kolme vuotta myöhemmin hän itse jäi kiinni suhteesta. Ja koska itse sain toisen mahdollisuuden, täytyyhän se toisellekin antaa.
Nyt 3.5kk:ta myöhemmin, itken edelleen harvasa päivä, epäilen jokaista puhelua, tekstari ja menoa.
Ole vaimollesi rehellinen, kerro kerralla koko totuus. Sillä asiat jotka paljastuvat myöhemmin "kavereiden" kertomina, satuttavat entistä enemmän ja aloittavat koko paranemis prosessin alusta.
Minä ainakin toivon että avoimina ovat puhelin, sen laskut, menot olisivat yhteisiä mahd. paljon, oltaisiin lähekkäin ja mies huomioisi minut entistäkin paremmin. Haleja, suukkoja(jos ei vaimo "kestä" niin vain läheisyyttä), kukkia,koruja, rakkauden(?) tunnustuksia yms. Kaikkea mikä saa vaimosi tuntemaan itsensä rakastetuksi ja halutuksi, vain ja ainoastaan hänet.
Kerro missä asioissa häntä arvostat, hänen ulkonäköään yms.
Itse ainakin olen aivan pohjalla, itsetunto hukassa ja tuntuu että se toinen on ollut kaikessa parempi kuin minä, viisaampi, kauniinpi, laihempi, parempi sängyssä ja kaikkea muuta mahdollista ja mahdotonta.
Sinä tarvitset nyt pitkäksi aikaa lehmän hermot ja vaimosi voimia roppakaupalla, ilman SINUN tukeasi hän ei selviä. Siis jos haluaa liittoa jatkaa!