Voiko vaikea koira-allergia parantua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Poika oli lapsena tosi allerginen koirille. Ei pystynyt olemaan edes lääkkeiden avulla samoissa tiloissa, missä oli ollutkin koira. Nyt on 15v. ja yöpynyt kaverillaankin, jolla koira eikä mitään oireita. Olen jotenkin käsittänyt, että eläinallergia olisi pysyvä, mutta voiko se tosiaan parantua?

En tiedä, mutta veljeni ei voinut olla lapsena asunnossa jossa on eläimiä kuin hetken, tai alkoi oireet. Nyt hällä on ikää 20+ ja hän omistaa 2 koiraa ja kissan. Eikä oireita ole.

mä olen allerginen koiristavain spanieleille, muut rodut mihin olen törmännyt eivät ole aiheuttaneet oireita. sisäkissat aiheuttavat todella voimakkaat oireet mutta itselläni on kaksi vapaasti ulkoilevaa kissaa jotka parhaimmillaan nukkuivat samalla tyynyllä kanssani...

kaikki on mahdollista kun kyse allergiasta

Itse olin 6 - 8 vuotiaaksi asti todella allerginen koirille ja kissoille. Olin kylläkin aika paljon ystävillä joilla oli koira. 10 vuotiaana koira-allergia oli kokonaan hävinnyt, ja meilläkin on nyt vieläkin tämä koira. PS ( Kissoille olen vieläkin allerginen.)

Mä olen kanssa ollut jonnekin 5-6-vuotiaaksi asti allerginen kaikille eläimille. Tosi allerginen, allergiatesteillä todetut allergiat. 6-vuotiaana aloitin ratsatuksen, ei oireita. 8-vuotiaana sain kissan, ei oireita. Sen jälkeen on ollut kaksi kissaa, kaksi koiraa, nyt täällä riemunamme on kaksi marsua ja kaksi gerbiiliä. Ei oireita.

Voi parantua. Omakohtainen kokemus myös. Lapsena jouduin syömään erilaisia lääkkeitä että pystyin elämään normielämää ja käymään koulua ja istumaan oppilaiden vieressä, joilla oli koirankarvoja vaatteissaan. Nyt lähemmäs kolmekymppisenä meillä on ihana cockerspanieli, josta ei ole tullut mitään oireita.

mun poika oli allerginen pienenä kissoille, mutta nyt aikuisena pojan perheessä on kissa, ja mitään ongelmia ei ole, mutta sitten toinen pojistamme oli samanlailla kissalle allerginen, mutta ei pysty nyt aikuisenakaan olemaan päivää tai paria pitempään kissan kanssa samassa talossa. joten sitä ei voi kokeilematta tietää.

Yhteistyössä