Voiko vaatia mieheltä?

  • Viestiketjun aloittaja toivoton
  • Ensimmäinen viesti
toivoton

Onko liikaa vaadttu että mies kaäyttäytt tapojen mukaan,
ei röhtäile, perus pöytätapoja jne.

Minulle ne ovet tärkeät asiat, ja mua yököttää ku ihminen ei osaa käyttäytyä. Mieheni kyllä osaisi jos on pakko mut hänen mielestä hänän omassa kodissa hän voi tehdä miltä itsestään tuntuu.
Pikkuasia, esim jalkojen pitäminen sohvapöydällä suututtaa minua niin paljon mutta hänen mielstä se on hänen oikeus omassa kodissaan!?

Onko liikaa vaatia mieheltä tapoja??
 
TuhmaHauva harmaana
No mun mielestä kans omassa kodissaan saa ollu just niinkuin haluaa.. Että tää on ihan teidän välinen asia. Onneks meillä molemmat halutaan pitää jalkoja pöydällä :)
 
vieras
Laatikaa säännöt. Minusta jalkojen pitäminen sohvapöydällä ei ole katastrofi, mutta piereskelyä ja röyhtäilyä huvin vuoksi ruokapöydässä en kyllä ymmärrä. Ruokahaluhan siinä menee toisilta.
 
tarkka
munkaan mielestä niin kamalaa jos pitää jalkoja olohuoneen pöydällä, mutta tuo röyhtäily ja muu kaasuttelu on kyllä inhottavaa !

Kyllä aikuisen miehen täytyy osata ottaa vastaan kritiikkiä moisesta käytöksestään !
 
Manta
Ite oon sitä mieltä että tietynlaiset käytöstavat pitää olla ihmisten ilmoilla! Kotona minun mielestä pitäs saaha olla kyllä oma ihtesä!!! Eihän se oo koti eikä mikään jos pitää koko ajan miettiä mitä tekee tai miten päin olla. Kyllähän sitä kaikenlaista tulee meilläkin päin sanottua mutta rajansa kaikella. kyllä kotona pitäs pystyä olemaan kotona.
 
Annu
Mielestäni käytöstavat pitää olla sekä kotona, että kyllillä. Se piereskely ja röyhtely saattaa vaikka jäädä ns. päälle ja vahingossa sikailee kylässäkin tms. Minusta käytöstavat ei ole mikään sellainen juttu, joka on pakko, mielestäni se on päivänselvää. Ei ole ollut ongelmia meillä tuon suhteen.
 
Ei näin.
Olen samaa mieltä, ei käytöstapoja mieti jos on oppinu pienetä pitäen!? Tosin kyllä pistää silmään heti jos joku tekee jotain "väärin" esim kotona, juhlissa, työpaikossa tai ihan missä vaan.
Minä ainakin opetan lapsillenni miten käyttäytyö sekä kotona että muualla, ei koti ole mikään sikala missä saa sikailla. Junttimaista!Tapoja pitää aina olla!!
 

Yhteistyössä