Voiko vaalennetut hiukset värjätä tummemmiksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vihreää paossa..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vihreää paossa..

Vieras
jos imettää? vai onko lopputulos huonokuntoisessa (imetyksen takia) tukassa vihreä? ja jos on tietoa mitä sävyjä pitää välttää ettei näin käy? Ja niin peittääkö kevytväri hyvin vaalennetun, vai mielummin kestoväri?

Mene hyvä ihminen kampaajalle, niin ei tarvitse täällä arpoa mitä värejä käyttää. Neuvoja tulee kuitenkin yhtä monta, kuin on antajaakin. Kerran se vain kukkaroa kirpaisee, ja sen jälkeen voi taas värjätä kotona ilman pelkoa katastrofaalisesta lopputuloksesta.

jos värjäät ihan blondeista ruskeiksi, voi ruskea väri haalistua 1-2kk aikana, jolloin väri alkaa vihretämään, silloin kannattaa värjätä uudestaan ruskealle ja näin vihertävyys lähtee.

kiitos parturi ja pk, vielä pieni kysymys, onko lämmin ruskea, esim punertavan ruskea, esim. kastanja?

kultaiselle neuvolle.. rahasta tekee tiukkaa.. minulla on pitkä tukka jonka olen aina värjännyt itse. Myöskään kotihoidontuella ei todella ole varaa käydä kampaajalla, mutta olisi silti kiva näyttää muulta kuin rumilukselta juurikasvuineen.

Jos sinulla on vaalennettu hius joka on ihan auki eli hiussuomut eivät mene kiinni laisinkaan kuten usein käydään blondatessa, hiuksissasi ei pysy kahta pesua kauempaa mikään väri. Että älä ylläty ja kampaaja tekisi sun hiuksiin esipigmentoinnin mutta kokeile nyt vaikka kastanjalla kuinka käy.

Yhteistyössä