?
...
Vieras
Niin siis tässä mietin ku haluaisin alkaa pitää korukutsuja eli siis koru konsulentiksi. Olen nyt työtön ja saan liiton päivärahaa. Voinko alkaa "yrittäjäksi" ja tienata muutaman satasen kuussa ja miten se vähennetään liiton rahasta vai saanko sitä sitten ollenkaan?
Toki voin soittaa liittoo ja kysyä asiasta mut kyselempä ensin täälä jos joku osais kertoa...
Kiitos.
Toki voin soittaa liittoo ja kysyä asiasta mut kyselempä ensin täälä jos joku osais kertoa...
Kiitos.