V
vieras
Vieras
Eli voinko soittaa isäni diapetesta hoitavalle lääkärille ja kertoa isäni alkoholin juonnista? Lääkäri toki ei voi kommentoida mitenkään asiaa, mutta enkö minä kuitenkin voi soittaa vai teenkö itseni idiootiksi? Haluaisin siis, että lääkäri voisi huomioida sen että isäni alkoholinkäyttö ei todellakaan ole normaalia ja lääkärin kommentit todella hyvistä arvoista ja "luvasta" ottaa kuppia ei tee hyvää. Toki arvoja ei tarvitse valehdella, mutta että lääkäri voi huomioida sen että kun isäni puhuu kupin ottamisesta niin ei ole kyse saunakaljasta vaan viiden päivän putkesta ja toisinaan jopa usein.