Siis olen keski kokoisessa tehtaassa töissä missä on monta eri osastoa ja minä olen sellasella osastolla töissä joka on kolmessa vuorossa ja näin ollen on parempi palkka lisineen vuoroista johtuen, ja nyt sitten olisin palaamassa työelämään takaisin kun olen ollut eka äippälomalla ja sen jälkeen vähän aikaa hoitovapaalla, joten otinpa sitten reippaana tyttönä puhelimen käteen ja soitin pomolle ja aloin kysymään vuoroista niin onkin laittamassa minua toiselle osastolle jossa on paljon huonompi palkka ja tuntipalkkaa ei voi nostaa kuin urakkaa tekemällä ja siellä ei voi urakkaa tehä kun vanhat työntekijät on omineet ne tehtävät itelle. Nii ja eihän minun kannata edes lähtiä tuolla palkalla kun on kolme lasta hoitoon menossa niin menee suurin osa palkasta hoitomaksuihin ja nii palkka tippuis lisineen noin 5 euroa tunnillta. Että mua v....aaa :headwall: Kun vielä laskin että kun saisin olla vuorossa niin lasten ei tarvitsisi olla kuin 15 pv kuukaudessa hoidossa niin säästettäs hoitomaksuissa ja lapset sais olla kotona ja jos joudun toiselle osastolle niin joudun pelkkään päivään ja lapset joutuis joka päivä kulkemaan hoidossa. Kun kuitenkin minun mielestä lasten paikka on olla kotona ja minä kyllä jäänkin vielä kaheksi vuodeksi kotia jos en pääse omalle osastolle takasin. Ja minun on pakko lähteä töihin taloudellisen tilanteen takia :ashamed: