V
vieras
Vieras
Palaan vuoden vaihteessa töihin, mutta en suinkaan vanhaan toimenkuvaani. Tämän sain tietää viime viikolla. Minun sijalleni vanhaan työhöni (palkanlaskenta) on palkattu ja vakinaistettu joku muu ja mulle pukkaa sitten uutta duunia. Tiedän mikä duuni on kyseessä ja olen todella vihainen. Kyseessä on todella v-mäinen pesti, joka ei vastaa edes koulutustani ja niin vaikea, ettei siinä oikein kukaan tähän astisista ole pärjännyt eikä viihtynyt paria kuukautta kauaempaa. Uuteen toimenkuvaan kuuluu liki kaikki mahdolliset firman selvitystyöt, pommiin menneet jutut joita joudun sitten aivan laidasta laitaan selvittelemään ja sumplimaan asiakkaiden ja muiden yhteistyötahojen kanssa. Syvältä on sekin, ettei hommia selvitä se joka ne on kämmännyt vaan näiden "isompien herrojen" sotkuja pitää sitten tällä koulutuksella (merkonomi) ja kokemuksella lähteä selvittelemään milloin mistäkin pyydetään. Töitä on paljon ja todella epämukavia ja hyvää palautetta et saa koskaan, koska oletetaan että nämä selvitys yms. työt tehdään aina meidän puljun hyväksi.
Mä en ala!!! Eikä! Voinko tehdä jotain asialle vai onko vaan nöyrryttävä pomon tahtoon?
Ihan sattumalta sain tietää asiasta jo nyt kun juttelin työkaverini kanssa ja pomo sitten vahvisti asian hieman vaikean oloisena kun kyselin. Muuten olisin saanut tietää tästä vasta ensimmäisenä työpäivänäni!
Mä en ala!!! Eikä! Voinko tehdä jotain asialle vai onko vaan nöyrryttävä pomon tahtoon?
Ihan sattumalta sain tietää asiasta jo nyt kun juttelin työkaverini kanssa ja pomo sitten vahvisti asian hieman vaikean oloisena kun kyselin. Muuten olisin saanut tietää tästä vasta ensimmäisenä työpäivänäni!