Voiko turkkilaista jugurttia ottaa yliannostusta? ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
Se on kyllä ihan mahtavan hyvää :p tungen sitä nykyään joka paikkaan, siitä tulee kastikkeet, välipalat ja jälkkärit, sitä voi käyttää leivontaankin... Onko mitään mihin sitä ei voisi käyttää :D
Huomasin tänään, että sitä käyttämällä rahkastakin saa parempaa. Korvasin siis vadelmarahkasta rahkan turkkilaisella jugurtilla, ja parasta rahkaa mitä ikinä oon maistanut :p Sitä vois syödä ihan mielin määrin :D

siitä saa myös hyvän naamion pärställe ja lopuksi voit pistää perheen nuolemaan mömmön kasvoiltasi pois ja näin on perhekin ravittu ja sinä hehkut hehkeänä.

Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
ohjeita kastikkeisiin ja jälkkäreihin tänne ja heti!!!

ei mulla mitään ohjetta oo :o
Mä vaan työnnän sitä joka paikkaan mututuntumalla.

Ihan unelmahyvä jauhelihakastike tuli, kun laittoi sen ruskistetun jauhelihan sekaan sitä jugurttia ja mausteita oman maun mukaan.

Oiskohan yks syy siihen miks on niin hyvää se, että siinä on rasvaa 10 prossaa? Eiks perusrahkoissa sun muissa oo rasvaa jotain 2-3 prossaa? Tehtiin just yks päivä tzazikia siitä ja oli kyllä taas hyvää!

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
ohjeita kastikkeisiin ja jälkkäreihin tänne ja heti!!!

ei mulla mitään ohjetta oo :o
Mä vaan työnnän sitä joka paikkaan mututuntumalla.

Ihan unelmahyvä jauhelihakastike tuli, kun laittoi sen ruskistetun jauhelihan sekaan sitä jugurttia ja mausteita oman maun mukaan.

ei oo olemas sanaa mututuntumalla.. tai jos on, niin kuulostaa tyhmältä: musta tuntuu tuntumalla..

Alkuperäinen kirjoittaja tytteli:
Oiskohan yks syy siihen miks on niin hyvää se, että siinä on rasvaa 10 prossaa? Eiks perusrahkoissa sun muissa oo rasvaa jotain 2-3 prossaa? Tehtiin just yks päivä tzazikia siitä ja oli kyllä taas hyvää!

niin joo voi ollakin tossa se syy.
Tuli siis ihan samettisen pehmeää rahkaa. Epäilen, että siitä olisi voinut tehdä jätsiäkin, täytyykin huomenna kokeilla :D

Alkuperäinen kirjoittaja Santtu:
Tyhmä kysymys mutta onko se vähälaktoosista tai laktoositonta?

Ei kai. Mutta monet sanoo, että sitä voi syödä vaikka olis laktoosi-intoleranssi. On jotenkin eritavalla käsiteltyä. Mun äidilleni tulee melkein kaikista maitotuotteista maha kipeäksi, mutta ei tuosta.