E
ei kai
Vieras
kun kortsu jäi mun sisälle,ei kokonaan mutta se pääosa siitä, vedin sen heti pois, mutta nyt pelkään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Periaatteessa aina kaikki on mahdollista.
(nim. kokemusta on)
Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:Kannattaa ainakin varautua siihen, että mahdollisesti tulee raskaaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Periaatteessa aina kaikki on mahdollista.
(nim. kokemusta on)
hui, on jo kolme muksuu,riittäisi.
Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:NO hei halloo, tuskin pamahtaa tuosta paksuksi!
Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:No siis periaatteessa on mahista, mut kun ei tapahtunut siemensyöksyä niin on veijareilla mahoton matka perille asti, jos ne jäi vaan siihen "huulille".
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:NO hei halloo, tuskin pamahtaa tuosta paksuksi!
täällä tuli jo niin paljon että voi tulla niin en usko sua.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras edellen:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:NO hei halloo, tuskin pamahtaa tuosta paksuksi!
täällä tuli jo niin paljon että voi tulla niin en usko sua.
Ihan seko, mut tuskin tuo tuo teille vauvaa.
Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:NO hei halloo, tuskin pamahtaa tuosta paksuksi!
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:NO hei halloo, tuskin pamahtaa tuosta paksuksi!
Meidän kuopus sai noin alkunsa...että silleen.