Voiko tulla raskaaksi kondomista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kertokaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kertokaa

Vieras

Eli siis :D
Jos yhdynnän jälkeen ottaa kondomista nesteita ja siirtää niitä itseensä niin voiko sillain raskautua?

Mietin vaan että eikö kondomissa ole jotain ainetta joka tappaa siittiöitä?

Ja ei.. ei tarvitse alkaa saarnaamaan.. Minä en ole tehnyt niin... kuulin vain että joku on tehnyt.. :o

On mahdollista ja siitähän on käyty oikeustaistelukin kun joku tyhmä eukko oli tuollai tehnyt salaa siltä mieheltä ja pamahti paksuksi ja sitten oli elareita vailla.
En muista miten siinä jutussa kävi varmaksi, mutta muistelen että se mies vapautettiin niistä maksuista ja nainen sai itse jonkin syytteen ja joutui maksamaan jotain korvauksia.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Ei kai kaikissa kumeissa ole? Pakkausselosteesta varmaan selviää, mutta niin kauan kun siittiöt on vielä elossa, niin ihan täysin mahdollistahan tuo on.

Ilmeisesti ei olekaan kaikissa. (kävin nettiä penkomassa ) Tai siis.. Ilmeisesti todella harvassa kondomimerkissä on siittiöitä tappavaa ainetta? :o
Jostain kummasta oli itselle tullut sellainen mielikuva että sitä on niissä melkein kaikissa. =)

Juuri siksi on tärkeää ottaa kumi mukaan hoidon luota.

[Jake Blues is released on parole and gets back all the things he wore when he was arrested]
Corrections Officer: One Timex digital watch, broken. One unused prophylactic.
[looks disgusted, picks something up with his pen]
Corrections Officer: One soiled.

Alkuperäinen kirjoittaja on mahdollista:
On mahdollista ja siitähän on käyty oikeustaistelukin kun joku tyhmä eukko oli tuollai tehnyt salaa siltä mieheltä ja pamahti paksuksi ja sitten oli elareita vailla.
En muista miten siinä jutussa kävi varmaksi, mutta muistelen että se mies vapautettiin niistä maksuista ja nainen sai itse jonkin syytteen ja joutui maksamaan jotain korvauksia.

Suomessa vai maailmalla?

Suomessa vai maailmalla?

Tuollaisesta jutusta mullakin on joku muistikuva. Ihan Suomessa tapahtunut. Ja eikös se nainen ollut vielä pakastanutkin sen sperman siinä välissä... miehen intissä olo liittyi tähän jotenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:

Suomessa vai maailmalla?

Tuollaisesta jutusta mullakin on joku muistikuva. Ihan Suomessa tapahtunut. Ja eikös se nainen ollut vielä pakastanutkin sen sperman siinä välissä... miehen intissä olo liittyi tähän jotenkin.

Ohhoh :o
Aika uskomatonta. Ei ihan heti tulis mieleen että kotipakastettu sperma edes voisi toimia enää?
Ja muutenkin.. :o Oliko nainen ihan itse kertonut et on tehnyt näin ja nyt sit pitäs niitä elatusmaksuja alkaa maksella? :o :laugh:

No, miksei saisi tehdä jos mies jättää kortsun siihen esille? Oma vikansahan se periaatteessa on, jos jättää tarjolle. Kyllä minäkin saattaisin tehdä jos poikakaveri jättäisi, sillä vauvakuume on kova. Hän ikävä kyllä ottaa kumit aina mukaansa:/

No just. Jossain olikin juttua, että Suomessa kovin monella "pettää" ehkäisy verrattuna siihen miten sen on tutkimuksissa todettu toimivan.

Ja sinisilmäisiä miehiä riittää. Pannaan menemään ilman mitään aivotoimintaa.

Yhteistyössä