Voiko torakka ohjata ihmistä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailijahuh
  • Ensimmäinen viesti
vierailijahuh
Selittääkö tämä hallitukset toimet?

"
42-vuotiaan naisen pään sisältä on poistettu elävä torakka erikoisessa leikkauksessa Chennain kaupungissa Intiassa.

The New Indian Expressin mukaan 42-vuotias kotiapulaisena työskentelevä Selvi oli tuntenut outoja tuntemuksia nenänsä ja silmiensä ympärillä leikkausta edeltävänä yönä.

Selvi oli mennyt nukkumaan pitkän työpäivän jälkeen ja heräsi puolen yön maissa epämiellyttävään tunteeseen. Hänestä tuntui, että joku ötökkä liikkui hänen nenässään.

"Silmieni välissä oli polttava tunne"
Selviä tutkineet lääkärit eivät olleet ensin uskoa Selvin kertomusta nenään ryömineestä hyönteisestä. Nainen itse kertoo olleensa alusta pitäen varma siitä, mitä oli tapahtunut. Hän kertoo ensimmäisen reaktionsa olleen huitaista ötökkä pois, mutta ennen kun hän ehti puoliunessa tehdä mitään, ötökkä oli ryöminyt sisään.

– En osannyt selittää tunnetta, mutta olin varma että kyseessä oli hyönteinen. Tunsin kutitusta ja ryömintää.

– Kun se liikkui, silmieni välissä oli polttava tunne. Yö oli kamala, istuin ja odotin epämukavan tunteen vallassa, että saisin työnajantajaltani suosituksen ja pääsisin sairaalaan, Selvi kertoo.

"Siellä se istui silmien välissä lähellä aivoja"
Sairaalassa selvisi useiden lääkäreiden suorittamien tutkimusten ja eri diagnoosien jälkeen, että Selvin kasvojensa sisällä, silmien välissä ja lähellä aivoja, oli todellakin elävä torakka.

– Siellä se istui silmien välissä lähellä aivoja. Jos se olisi jäänyt paikalleen, se olisi kuollut pian ja tulehtunut. Tulehdus puolestaan olisi voinut levitä potilaan aivoihin, sanoo sairaalan johtava lääkäri M. N. Shankar.

Torakka saatiin poistettu potilaan pään sisältä pihtien ja imulaitteen avulla.

– Se oli vaikeassa paikassa ja minun piti ensin siirtää sitä, ennen kuin sain sen vedettyä ulos. Operaatio kesti noin 45 minuuttia, tohtori Shankar kertoo.
"

http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/naisen-paan-sisalta-poistettiin-elava-torakka-laakari-siella-se-istui-silmien-valissa-lahella-aivoja/6298810
 
vierailija
:D NO HYI.

Onhan näitä kaikenmoisia perhosia ja muitakin korvista yms, löydetty.

Kohta varmaan eräiden muuttajien mukana tulee paljon lisää sellaista otusta jotka tunkeutuvat ainakin ihon alle.
 

Yhteistyössä