Voiko tästä tuore äiti loukkaaantua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaikkeesitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaikkeesitä

Vieras
Voiko tuosta loukkaantua äiti? Ostin just boksin kyseistä sarjaa ja ajattelin, että kaverin kans vois katsoa vähän, kun tuli kylään vauvansa kans. No, tuosta pätkästä kuitenkin loukkaantui silminnähden. Onko se nyt minun ongelma?

http://www.youtube.com/watch?v=gxQekzNY8EI

Alkuperäinen kirjoittaja kaikkeesitä:
Voiko tuosta loukkaantua äiti? Ostin just boksin kyseistä sarjaa ja ajattelin, että kaverin kans vois katsoa vähän, kun tuli kylään vauvansa kans. No, tuosta pätkästä kuitenkin loukkaantui silminnähden. Onko se nyt minun ongelma?

http://www.youtube.com/watch?v=gxQekzNY8EI

No voi, jos ei tykkää tuollaisesta huumorista muutenkaan... Voit tietenkin huomioida vieraitasi, ja tehdä heidän kanssaan sellaista mistä molemmat tykkää. Ehkä et halua olla ystävä ko. tuoreen äidin kanssa -siltä kuulostaisi!

Siis onko sulla oikea linkki tossa? Ihan hemmetin tyhmä. Enkä edes ole "tuore äiti".. typerä. Ja varmasti loukkaantuisin, tai ainakin vahvistaisi mielipiteeni ystävästäni joka tuommoista idioottimaista pätkää näyttäisi.

Alkuperäinen kirjoittaja gg:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en oikein tajunnut pätkän pointtia..en tosin voinut pitää ääniä päällä. missä oli vauva naulattuna seinään?!

En mäkään mitää vauvaa bongannu :(

Ja ihmebantu on ihan huippu :)

No kandeisko sit laittaa äänet päälle ennenku käy päteen? :headwall:

Mä sain yhdletä lapsettomalta kaverilta vauvalahjaksi tosi söpön pehmolelun vauvalle ja itselleni sellaisen piirretyn huumorikirjan, jossa oli 101 tapaa, jolla jänis voi tehdä itsemurhan. Ei kyllä naurattanut siinä mielentilassa yhtään. Vauvalahjaksi itsemurhaa... Eikä se musta vieläkään ole mikään superhauska kirja, vaikka olenkin mielestäni aika huumorintajuinen.

Siinä on mies-, ja naisääni, jotka kertovat vähemmän mukavia vitsejä:

"Mikä on vielä hauskempaa kuin naulata vauva seinään kiinni? Repiä se irti (HAH HAH HAH HAA)

Mikä on punainen, jossa on rautaa? Vauva haarukat silmissä (HAH HAH HAH HAA)

Miten saa 20 vauvaa mahtumaan matkalaukkuun? Tehosekoittimella(HAH HAH HAH HAA)
Miten ne saa ulos sieltä? Pillillä (HAH HAH HAH HAA)"

Alkuperäinen kirjoittaja Yök:
en oikein tajunnut pätkän pointtia..en tosin voinut pitää ääniä päällä. missä oli vauva naulattuna seinään?!

Laittakaa äänet päälle. Hyi... :x

Okei, helpotti kun äänet päällä :) Joo, siis huonoa huumoria mut en mä loukkaantumaan menisi vaikka pienen vauvan äiti olenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Siinä on mies-, ja naisääni, jotka kertovat vähemmän mukavia vitsejä:

"Mikä on vielä hauskempaa kuin naulata vauva seinään kiinni? Repiä se irti (HAH HAH HAH HAA)

Mikä on punainen, jossa on rautaa? Vauva haarukat silmissä (HAH HAH HAH HAA)

Miten saa 20 vauvaa mahtumaan matkalaukkuun? Tehosekoittimella(HAH HAH HAH HAA)
Miten ne saa ulos sieltä? Pillillä (HAH HAH HAH HAA)"

kiitos selvityksestä kun sitä kaipailin.

No höh, en kai mä varta vasten vain tuota pätkää hänelle näyttänyt, vaan sattui tulemaan yhdessä jaksossa. Minullakin lapsi, enkä tuosta hernettä nokkaan olisi vetänyt. Hyvin mustaa huumoria, mutta myös kantaaottavaa ja erilaista, melkein taiteellista paikoittain. No, ehkä mä sit oon kiero, mutta uppoo muhun. Ja kaveriinkin on aiemmin esim. julmahuvi uponnut, joten en voinut tietää.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

No kandeisko sit laittaa äänet päälle ennenku käy päteen? :headwall:

Miten nii pätee?!? En pystynny ääniä laittaa päälle äsken ja kuukaan ei puhunu et on niissä äänissä juju. Ihmettelin vaan outoa videoo. Ja olen kyllä telkkarista katsonut kyseistä ohjelmaa ja siitä pitänyt. Ton oon vaan missannut. Että ihan turhaa ite käyt pätemään ja hakkaa sitä päätä seinään ihan rauhassa.