Voiko tästä tuore äiti loukkaaantua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaikkeesitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No höh, en kai mä varta vasten vain tuota pätkää hänelle näyttänyt, vaan sattui tulemaan yhdessä jaksossa. Minullakin lapsi, enkä tuosta hernettä nokkaan olisi vetänyt. Hyvin mustaa huumoria, mutta myös kantaaottavaa ja erilaista, melkein taiteellista paikoittain. No, ehkä mä sit oon kiero, mutta uppoo muhun. Ja kaveriinkin on aiemmin esim. julmahuvi uponnut, joten en voinut tietää.

Joo, tosi taiteellista on joo. :$

Joo todella taiteellista paikoittain,mikäli typeryys on taidetta.Mun lapset ei oo vauvoja aikoihin olleet,mutta en silti todellakaan pidä tuommoisia juttuja hauskoina millään tasolla.Tämä menee samaan kastiin sen joukkoraiskaus-"vitsin" kanssa,josta nousi "pieni" kohu nenäpäivän kunniaksi..

No höh, en kai mä varta vasten vain tuota pätkää hänelle näyttänyt, vaan sattui tulemaan yhdessä jaksossa. Minullakin lapsi, enkä tuosta hernettä nokkaan olisi vetänyt. Hyvin mustaa huumoria, mutta myös kantaaottavaa ja erilaista, melkein taiteellista paikoittain. No, ehkä mä sit oon kiero, mutta uppoo muhun. Ja kaveriinkin on aiemmin esim. julmahuvi uponnut, joten en voinut tietää.

No, ihmiset on erilaisia.
Ja en minäkään ennen tollasesta ois loukkantunu tms.
Mutta nyt äitinä tollaset tekee tosi pahaa ja tulee ihan huono ja kamala olo.
Ihmettelen lähinnä miksi sinä ihmettelet miten joku äiti voi loukkaantua tollasesta, todellakin voi. Varmaan aika monikin...

joillain ei vaan huumorin kukka oikein kuki. ikinä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

joillain ei vaan huumorin kukka oikein kuki. ikinä.

Ja joillain ei oikein leikkaa.

=)

No olipas typerä juttu tuo video... Eihän se tietysti ap:n syy ollut (oletan ettet tiennyt tuosta pätkästä etukäteen). Pitää kuitenkin muistaa, että tuoreella äidillä on hormoonit aika sekasin ja kyllä mua ällötti tuo juttu nytkin (vaikka synnytyksestä 10kk). Olisin saattanut videon näyttäjälle raivostuakin pahimpien hormoonimyrksyjen aikaan! :xmas:

Huh huh, enpä taitaisi suhun enää yhteyttä tuollaisen jälkeen pitää. Mistäpäse kaveri sen arvais ettet tarkoituksella just tuota pätkää näyttäny? Helvetin sairasta.
Muoks. Ja ottaen nyt tosiaan tässä huomioon sen et kaveri TUORE äiti, meinaan siinä tilas mulle ainakin oli kaikki niin herkkää ja pyhää. Mut kaikenkaikkiaan sairasta huumoria on.

Jännä homma, että ihmebantu kuitenkin on saavuttanut suuren suosion ja sketsit ovat kaikki melkein tuota luokkaa, hyvin mustia. Mä ihan pidän ja löydän pointin tuostakin pätkästä.Se tietysti vaatii vähän yleistä ymmärrystä mustasta huumorista ja taiteesta, jotta tuo sarja uppoaa. Mahtava sarja muuten, parasta viihdettä pitkään aikaan. Ehkä kaverisi ei vain ymmärtänyt. Miten te otatte kaikki niin henkilökohtaisesti? Eikö tuotakin voi ottaa vain mustana huumorina?

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tuliko sun ap naureskeltua tolle "vitsille"? :|

No, itse asiassa taisin nauraa, koska minä henkilökohtaisesti löydän mm. tuosta pätkästä "sanoman" ja muutenkin tuon tyylinen uppoaa. Ei ehkä parhaimpia ihmebantupätkiä, mutta ihan ok. Minusta sketsiviihde on onnistunutta myös silloin, kun se herättää myös muunlaisia tunteita kuin huvittuneisuutta.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tuliko sun ap naureskeltua tolle "vitsille"? :|

No, itse asiassa taisin nauraa, koska minä henkilökohtaisesti löydän mm. tuosta pätkästä "sanoman" ja muutenkin tuon tyylinen uppoaa. Ei ehkä parhaimpia ihmebantupätkiä, mutta ihan ok. Minusta sketsiviihde on onnistunutta myös silloin, kun se herättää myös muunlaisia tunteita kuin huvittuneisuutta.

No, ihmetyttääkös sua oikeesti, jos sun kaveri meni vähän hiljaiseksi? Mä ehkä pitäisin sua pikkasen pipinä. :$

Ja ihan uteliaisuudesta, mikä ihmeen sanoma tossa muka on?

Mä tykkäsin ennen katsoa kauhua,ja kaiken moisia silpomis leffoja.Tai siis pystyin katsomaan niitä,ilman että kuvittelin sen ihmisen kärsimyksen sillä hetkellä.
Raskausaikana ja synnytyksen jälkeen nuo leffat oksettivat minua,varsinkin jos kärsijänä oli lapsi.Iski totaalinen kuvotus ja aloin saada paniikkikohtauksia.

Sekstin idea on kuitenkin olla komediallinen ja herättää huvittuneisuutta.Tämä kyseinen pätkä ei sitä herättänyt.Lähinnä hämmennyin koko pätkästä ja tuoreena äitinä olisin saattanut todella loukkantua jos tämä minulle varta vasten esitettäisiin.Mun mielestä myös mustassa huumorissa on tietyt rajat,joita ei sovi ylittää ja yksi niistä rajoista on lapsiin kohdistuva väkivalta ja hyväksikäyttö.Ne on mun maailmassa aiheita,joista ei ole hyvä vääntää vitsiä edes herättelytarkoituksessa ja mustaa huumoritaidetta luotaessa..

Ällöttävä!
AP:lla ei ole varmaankaan lapsia itsellään. Toivottavasti ei tulekaan.

En muutenkaan ymmärrä raakaa huumoria, olen kai nähnyt työni puolesta liikaa kuolemaa jne oikeassa elämässä, mutta jos itselläni olisi pieni vauva ja lapseton kaveri näyttäisi tämmöistä minulle, olisi tämä kaveri tod.näköisest ikuisesti "mustalla listalla".

Alkuperäinen kirjoittaja ninnt:
Jännä homma, että ihmebantu kuitenkin on saavuttanut suuren suosion ja sketsit ovat kaikki melkein tuota luokkaa, hyvin mustia. Mä ihan pidän ja löydän pointin tuostakin pätkästä.Se tietysti vaatii vähän yleistä ymmärrystä mustasta huumorista ja taiteesta, jotta tuo sarja uppoaa. Mahtava sarja muuten, parasta viihdettä pitkään aikaan. Ehkä kaverisi ei vain ymmärtänyt. Miten te otatte kaikki niin henkilökohtaisesti? Eikö tuotakin voi ottaa vain mustana huumorina?

Mä en tunne ketään, kuka olisi pitänyt Ihmebantusta. Ehkä me ei kuuluta sen kohderyhmään?

Alkuperäinen kirjoittaja mirabel:
Ällöttävä!
AP:lla ei ole varmaankaan lapsia itsellään. Toivottavasti ei tulekaan.

En muutenkaan ymmärrä raakaa huumoria, olen kai nähnyt työni puolesta liikaa kuolemaa jne oikeassa elämässä, mutta jos itselläni olisi pieni vauva ja lapseton kaveri näyttäisi tämmöistä minulle, olisi tämä kaveri tod.näköisest ikuisesti "mustalla listalla".

Olihan ap:lla lapsi..Tuolla yhdessä välissä mainitsi

No ei kai siinä nyt varsinaisesti sitä perinteistä huumoria ollut ja sillä tavalla hauskaa. Mutta löydän sketsin idean sitä kautta, että siihen nyt oli otettu nuo vauvat ja vauvavitsit esimerkiksi asiasta, joka varmasti järkyttää suurinta osaa ja menee mustan puolelle. Kun katsoja huomaa, miten mustaa se onkaan, voi tarkastella omia reaktioitaan ja huomata miten epäsovinnaista se onkaan, mutta oivaltavaa. Hyvin yhdistetty perinteiset vauvavitsit, monotoniset vastaajaäänet ja hämmentävä kuva rullaportaista, hyvä kontrasti asioiden välillä. melkein taidetta. Vauvojen tilalla olisi voinut olla vaikka vanhukset, ei sitä pidä ottaa henkilökohtaisesti, mun mielestä idea oli lähinnä siinä, että oli valittu juttu, joka on varmasti epäsovinnainen ja erilaista verrattuna perinteiseen mukahauskaan slapstick-komediaan. Kantaaottavaa.