Voiko tämä olla mahdollista ja miten edetä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oon puinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Oon puinen

Vieras
Minulta poistettu kierukka 8.5 ja 10.5 alkoi vuoto (tyhjennys vai mikä?) sitten se kesti kolmisen päivää. Viime keskiviikkona tunsin hirveät kivut vas. Puolella munasarjaa ja kipu muistutti kyllä oviskipua, mutta jotenkin sivuutit sen ja ajattelin että kierukan poistosta johtuisi. Yhdyntöjä on kierukan poistosta asti vähintään joka toinen päivä. Nyt aloin viime viikon to tekemää Ovis testejä ja selkeää haamua näyttää koko ajan. Voinko olla raskaana? Miten edetä
?

Ei ovistestit raskautta näytä. Tuskin raskaan olisit, jos kierukka vasta poistettu, mutta tee nyt ihmeessä oikea raskaustesti. Ovistestihänä näyttää kai aina jotain viivaa.

[QUOTE="vieras";28502041]Ei ovistestit raskautta näytä. Tuskin raskaan olisit, jos kierukka vasta poistettu, mutta tee nyt ihmeessä oikea raskaustesti. Ovistestihänä näyttää kai aina jotain viivaa.[/QUOTE]

Juu mutta meinasikin että olikohan se mun ovulaatio jo?

[QUOTE="noh";28502225]Miksi ei vaan voi ostaa testiä, eikä arvuutella?[/QUOTE]

Minä kysynkin että miten kannattaisi edetä? Tehdä testi jo nyt, kun aikaa kuitenkin kulunut vasta koin vähän. Koska aikaisemmillaan voisi tehdä raskaustestin jos ajattelee hedelmöittyneensä niin siitä pitääkö olla monta päivää testiin?

Kyllä voi ihmisen elämä olla vaikeaa. Jos haluat testata oletko raskaana vai et, niin osta testi ja tee. Ei kukaan täällä palstalla voi sinun puolestasi tehdä/tietää. :D

[QUOTE="vieras";28502324]Kyllä voi ihmisen elämä olla vaikeaa. Jos haluat testata oletko raskaana vai et, niin osta testi ja tee. Ei kukaan täällä palstalla voi sinun puolestasi tehdä/tietää. :D[/QUOTE]

Ei, elämäni on itseasiassa hyvinkin helppoa ja ihanaa ... Sinulta taasen toivoisin luetun ymmärtämisen taitoa. Voin testata mutta kysyn, koska aikaisimmillaan testi kannattaa tehdä.

No äkkiseltään vaikutat ihmiseltä, joka ei pysty odottamaan, joten tee testi heti. Ja parin viikon kuluttua uusi.
Muuten ehdotan että teet vasta parin viikon päästä testin ja siihen asti unohdat koko asian.

Jos sulla on noin 10 päivä ollut vuoto, siitä aikasintaan 17 päivä vois olla ovulaatio, eli testata kannattais aikasintaan siitä 10 päivän päästä eli aikasintaan 27 päivä. Eli ei vielä, kuun lopussa. Ovulaatio testit nyt näyttää heikkoa plussaa millon sattuu, niissä vasta selvä positiivinen on ovulaation merkki.

Yhteistyössä