Voiko tämä johtua osittain ressistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ressihessi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ressihessi

Vieras
Mulla naksunu aina leuka ja nyt ollu välillä sillain,että yöllä saattaa alkaa naksumaan jonkun aikaa,kun avaan suun. Saan suun ihan auko eikä satu,mutta välillä alkaa naksumaan. tätä ilmenee yleensä,jos on ressiä tai ollu. Onneks menee ohi alle puoles tunnis. Toki miettii,että mistä nuo tollaset johtuu ajoittain,mut en kaiketi oo ainoo?

Puret yöllä hampaita ja purentasi on muutenkin vinksallaan. Näin mulla oli. Varaa aika asian osaavalta purentaan erikoistuneelta hammaslekurilta, mulle määrättiin purentakiskot ja annettiin leuan jumppaohjeet ja oireet hävisi siihen.

• Tykkää
Reactions: Myry vaan
Kyllä aikuinen ihminen kiskon muotin teon kestää, se on vaan kaukalo johon laitetaan valosainetta ja painetaan siihen sun hampaiden kuva, ei hätää. Joskus sitä töhnää on muotissa turhan paljon ja se vähän tursuaa, herkkäkurkkuisella voi aiheuttaa pientä kakomista, mutta ei se ainakaan satu. :)

Kiskoja en ite pystyny pitämään kun se on sellanen ylimääräinen muovipala suussa, heräsin kesken unia tukehtumisuniin ja riivin kiskon pois.

Viimeksi muokattu:
No,että se on kauheeta hyvä,ku mahtuu suuhun,sit lekuri liikuttaa suuta ees taas ym..

No riippuu varmaan suusta, ja lekurista laittaako liikaa sitä valostöhnää tai onko pieni suu. Mutta paljon pahempaakin on tullut kestettyä kuin yhden valoksen ottaminen. pääsääntöisesti ideana on tehdä hampaanjäljet pehmeään massaan. Enkä muista että ois ihmeemmin suuta vatvonut, piti purra hampaat yhteen.

Paljon ikävämmät seuraukset voi olla jos jatkuvasti puree hampaita unissaan, mulla ainakin on melekin joka aamu pää ja leuka kipeät kun en osaa kiskon kanssa nukkua.

Yhteistyössä