Voiko tällaiset olla tottakaan??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaikkea näkee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kaikkea näkee

Vieras
Kävin eilen Lindexillä ja siinä alusvaateosastolla tepastelin. Hiplailin alushousuja - ja mitä hittoa! Siellä myytiin alkkareita, joissa oli sellaiset toppaukset takana. Siis sellaiset lisäkkeet persposkiin. Ei jumankauta! Ei oo enää todellista. Kuka noita ostaa? Kuka haluu perseestään vielä isomman???

Onhan muhkea takamus hieno. Esim. Brasiliassa takamukseen tehdään isonnusleikkauksia, vaikka mustilla on muutenkin isot perät. Suomalaisissa naisissa olen aina ihmetellyt pienen takamuksen ihannointia, vaikka me miehet pidämme isommista.

Haha, no enpä ole moisiin törmännyt. Toivottavasti noista ei tule uutta muotivillitystä. Pyöreä ja muodokas takapuoli on toki hieno, mutta täytteet alushousuissa kuulostavat jotenkin... oudolta. :D

[QUOTE="antero";28761787]Onhan muhkea takamus hieno. Esim. Brasiliassa takamukseen tehdään isonnusleikkauksia, vaikka mustilla on muutenkin isot perät. Suomalaisissa naisissa olen aina ihmetellyt pienen takamuksen ihannointia, vaikka me miehet pidämme isommista.[/QUOTE]

No, ensin sivuhuomautuksena: kaikki naiset EI nyt ihan välttämättä ajattele, mikä on TEIDÄN miesten mielestä parasta. Mutta siis susta on ihanaa, kun se baarista pokattu pimu keräilee aamulla lattialta hiuslisäkkeensä, tekoripsensä, push up -liivinsä ja lopuksi vielä täytetyt alkkarinsa. Mahto olla yllätys, kun riisui ne.

[QUOTE="Neh";28761822]Mutta onko se loppujen lopuksi sen oudompaa kuin topatut rintsikat? :D Tai olkatoppaukset?[/QUOTE]

Mun mielestä noikin on vähän outoja. Ainakin sellaiset kunnon push up -liivit on vähän noloja. Sieltä on kiva sitten rullata se oma rukkanen esiin ;).

Törmäsin noihin jo alkukesästä. Juurikin lindexillä. Siis kyllähän jotkut naiset suoraan sanottuna tarvitsisivat täytettä peppuun, mutta tuleekohan noilla täytteillä miten luonnollisen tai kivan näköinen peppu edes.

Nää on hauskat :)

http://www.ebay.co.uk/itm/BUTT-ENHANCER-PANTY-GIRDLE-BRAZILIAN-BUTT-LIFT-TOP-QUALITY-FOR-EVERYDAY-USE-/320991130095?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item4abc8ff1ef

Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea näkee;28761831:
Mun mielestä noikin on vähän outoja. Ainakin sellaiset kunnon push up -liivit on vähän noloja. Sieltä on kiva sitten rullata se oma rukkanen esiin ;).

:laugh:
Niin, voihan se olla melkoinen turn-off jos se ihana pyöreä peppu onkin todellisuudessa joku nahistunut lärpäke. Mulla ei olis pokkaa...

[QUOTE="Neh";28761876]:laugh:
Niin, voihan se olla melkoinen turn-off jos se ihana pyöreä peppu onkin todellisuudessa joku nahistunut lärpäke. Mulla ei olis pokkaa...[/QUOTE]

:laugh::laugh:

Haluaisin olla kärpäsenä katossa näkemässä vastapuolen ilmeen kun ne housut riisutaan :whistle::laugh:

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja Kaikkea näkee;28761807:
No, ensin sivuhuomautuksena: kaikki naiset EI nyt ihan välttämättä ajattele, mikä on TEIDÄN miesten mielestä parasta. Mutta siis susta on ihanaa, kun se baarista pokattu pimu keräilee aamulla lattialta hiuslisäkkeensä, tekoripsensä, push up -liivinsä ja lopuksi vielä täytetyt alkkarinsa. Mahto olla yllätys, kun riisui ne.

Ei - Luomuperä ja ruomutissit on parhaita.

Yhteistyössä