V
"vieras"
Vieras
Eipä se Electron aina Helsingin takseissakaan toimi. Kuski on monesti sanonut jo kyytiin noustessa, että voi olla ettei toimi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Teinivisa!!! Mä olen sitä kutsunut tähän asti luottohäiriöisten kortiksi mutta taidan vaihtaa tuohon. Olen muuten kaupan kassa ja nuoret vielä ymmärrän että maksaa sillä kun ei ikä riitä muuhun mutta että aikuiset ihmiset!!! Niin tai jos on pakko, eli eivät muuta saa.
Kerta se on ensimmäinenkin ja sitten sä varmasti muistat tän ketjun. Mä käytän teinivisaa useamman kerran päivässä joten tiedän mistä puhun.
Kai sitä mummollakin on VE kun pankit niitä väkisin tuputtavat jokaiselle. Katsos kun VE on hyvä pisnestä pankeille verrattuna entiseen pankkikorttiin.
Mä oikeasti mietin, miksi ihmeessä kukaan edes haluaa visa electronia, kun käyttökohteet ovat vähäisemmät kuin pankkikortin kohdalla. Kustannus kuitenkin sama. Toki pankkitäti ekana tarjoaa electronia, mutta kai sitä aivoillaan voi ajatella. Onhan siinä se ominaisuus ettei miinukselle tiliä voi viedä, mutta onhan se nyt tiedettävä ennakkoon ennenkuin kauppaan menee korttia vinguttamaan muutenkin.
Ei pankkikorttiakaan voi miinukselle laittaa. Sellaiseen onnistuu vaan visalla.
Ei sitä teinivisaa voi silloin käyttää jos yhteys ei toimi. Vai mitä?
Ei se ole minkään kortin vika, jos YHTEYS ei joskus toimi.Menes kotiis kasvamaan.
En ole törmännyt elämässäni mihinkään missä ei olisi electroni toiminu, ja siksi en jaksa vaihtaa muuhunHöpölöpöpuheita kun jotkut kuvittelee ettei toimi MISSÄÄN.
Nää jotka joutuu ostaa luotolle : /
Mullakin on visa electron. Mutta olen kyllä törmännyt paikkoihin missä ei käy esim. junassa, linja-autoissa, ei ainakaan siinä taksissa millä menin, joillakin kirpputoreilla sekä pienemissä putiikeissa on myös käynyt näin.