voiko syntymäpäiville mennä "myöhässä"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hei

Vieras
Voiko siis 1-v synttäreille mennä "myöhässä"? Siis jos ilmoittaaa ettei pääse ilmoitettuun aikaan vaan n.1 tunnin myöhemmin. Lauantaina olis yhdet 1-v synttärit ja ne alkais klo 13. Meidän 2.5v on juuri sillon pahimmoilleen päiväunillaan ja ehkä n.14 juuri ehdittäis.

Alkuperäinen kirjoittaja Maura:
ite kyll ymmärtäisin tuommosen myöhästymisen syyn..mielummi levänny ku kiukkunen ja väsyny vieras :whistle:
ota vaa yhteyttä ja kysäse =)

ja kun tämä meidän tapaus ei ole rauhallisimmasta päästä nukuttuakaan saati sitten ilman unia. Sitä pyörremyrskyä ei jaksa kukaan katsella.

Ja tottakai kysyn ensin, mutta ajattelin vaan mitä itse tykkäisitte jos joku kysyisi teidän juhlien aikaanl.

No meillä ainakin tuttavapiirissä voi ihan hyvin ilmoittamatta tulla vaikka tunnin myöhässä. Jos on vähän vieraampi paikka, voi tietysti etukäteen kysyä. Kyllä luulisi lapsiperheessä ymmärtävän, että pienten lasten kanssa ei voi minuttien tarkkuudella kulkea.

Alkuperäinen kirjoittaja justus:
ite kyll ymmärtäisin tuommosen myöhästymisen syyn..mielummi levänny ku kiukkunen ja väsyny vieras :whistle:
ota vaa yhteyttä ja kysäse =)

ja kun tämä meidän tapaus ei ole rauhallisimmasta päästä nukuttuakaan saati sitten ilman unia. Sitä pyörremyrskyä ei jaksa kukaan katsella.

Ja tottakai kysyn ensin, mutta ajattelin vaan mitä itse tykkäisitte jos joku kysyisi teidän juhlien aikaanl.

nii ja kun on jo tiiossa ni ilmota vaik samantien, tietäävät ottoo huomioon

minusta on reilua kysyä/ilmoittaa myöhästymisestään, luulen että ymmärävät..
eniten sellanen harmittaa että ei ilmoteta mitään vaan myöhästytään vain.. sitten odotellaan ja odotellaan..

Alkuperäinen kirjoittaja umayya:
eniten sellanen harmittaa että ei ilmoteta mitään vaan myöhästytään vain.. sitten odotellaan ja odotellaan..

:headwall: ja näitäkii ku on :o *mikäsiinnonnniihankaloolaittooviesti*

vähän nopealla aikataululla tuli muutenkin kutsu kun eilen tuli postissa ja lauantaina olisi juhlat. Oikea syntymäpäivä vasta elokuun 10.pvä, joten siksi vähän yllätti niin pian juhlien tulo ja myöhäinen kutsu. Vaika kyllähän tässä on onneksi 2 pvä aikaa ostaa lahja. =)

Miksi kaikkea pitää nykyään kysyä ensin keskustelupalstalta? Kukaan ei täällä osaa sanoa voiko juuri siihen kyläpaikkaan mannä myöhemmin. Parasta on kun soittaa ja kysäisee asiaa.

Alkuperäinen kirjoittaja umayya:

:headwall: ja näitäkii ku on :o *mikäsiinnonnniihankaloolaittooviesti*
juu ei ymmärrä

:headwall: varsinkaan jos et ole kutsuun erikseen muistanut laittaa että ilmoitathan tulostasi :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi kaikkea pitää nykyään kysyä ensin keskustelupalstalta? Kukaan ei täällä osaa sanoa voiko juuri siihen kyläpaikkaan mannä myöhemmin. Parasta on kun soittaa ja kysäisee asiaa.

ajattelin vaan kysyä yleistä mielipidettä. tietenkään täältä ei kuule mtä kyläpaikka tykkää, mutta saa tietää mitä yleensä ajatellaan. =)

Eikös tämä keskustelupaikka ole kaikenlaisia kysymyksiä varten? Vai onko luokiteltu mitä saa ja voi kysyä ja mitä ei?

mä kysyisin vanhemmilta ennen synttäripäivää ja jos sopii, että mennään myöhässä, niin hyvä juttu. aika usein oon joutunu niin tekemäänkin, kun yleensä nuo kutsut on just tässä 13-14 aikoihin ja se on meidän tytön päikkäriaika.

Aika hassua muutenkin että 1-v juhlat alkaa klo 13. Eikös suurinosa sen ikäisistä ole juuri nukkumassa? Vai mitenhän heillä menee rytmi? Taitaa nukkua todella aikaisin ekat päikkärit ja toiset myöhemmin?

Yhteistyössä