Voiko synnytys muutta miehen halukkuutta

  • Viestiketjun aloittaja suuseksiin
  • Ensimmäinen viesti
suuseksiin
Miten on? Mun mies kyllä antaa mulle suuseksiä melkein joka kerta, mutta..musta tuntuu, ettei enää nauti siitä. Ensinnäkin se ei ole sellaista kiusottelevaa kuin ennen, vaan käy tavallaan suoraan nuolemaan kovempaa, ihan kuin haluais mut äkkiä vaan kosteaksi tai tulemaan. Mä en pysty oikein selittämään, mutta tää on vaan tällainen aavistus mikä mulla on. Mieheltäkään en ole suoraan kysynyt, koska mitä järkeä on kysyä sellaista, mihin ei voi toista loukkaamatta antaa rehellistä vastausta?

Voiko mun alapää esim. tuoksua (ei mun mielestä ainakaan haise) erilaiselle, jos hormonitoiminta muuttunut. Synnytyksestä on jo vuosi. Vai onko miehelle jäänyt traumoja nähtyään synnytyksen. Ei se kyllä kaunista katseltavaa varmaan ole, kun ponnistaa lapsen ulos. Itsekään en halunut katsoa sitä vaihetta.

Eilen ajelin karvatkin ja siistin itseni ekaa kertaa oikein silkinpehmeäksi, mutta vaikka rakasteltiinkin niin ei mitään reaktiota siihen. Ihan kuin ei olis huomannutkaan. Tullee kurja olo, enhän mä halua, että toinen pakosta suuseksiä antaa, varsinkaan jos se on vaikka hänen mielestä vastenmielistä nykyään.

Onko kellään kokemuksia. Miehet, voiko synnytys muuttaa näitä juttuja? :\|
 
PahaSilmä
Jos sä et itse haista mitään hajua, niin ei se siitä ole kiinni. Kysy siltä ihan suoraan, En kyllä ymmärrä, miten se synnytys ois siihen vaikuttanut? Eihän sun miestä siinä sattunut, vaan sua.
 
Horny Man
Huh... En tiedä mistä johtuu mutta nyt para-aikaa tuntuu siltä ettei housuihin mahdu, himottaa koko ajan.

Vasta vähän aikaa sitten "huviteltiin" mutta lisää tekisi mieli, nuolla, lipoa, kosketella päästä varpaisiin... Kiusoitella kielellä ja sormilla peppua, p**lua, rintoja... Nuolla orgasmiin ja jatkaa sauvalla seuraavaan, samalla nuollen peppua, välilihaa ja p**lua sauvan ymärillä. Imien valuvat herkut... :p :p

Lopuksi kääntää puoliso selälleen, mahalleen, nelinkontin eteeni, taikka miten milloinkin... Tai olla itse selällään... Painua hyvin rasvattuna hitaasti sisään, painella rauhallisesti edes takaisin... Hyväillä samalla hiljalleen peppua, rintoja, vartaloa... :p Jos takaapäin niin hyväillä samalla liukastettua peppureikää ja välilihaa sormilla...

Mm... Ja sitten kun siltä alkaa tuntumaan että kohta lentää niin ilmoittaa vaivihkaa siitä että kohta tulee... Vedellä viimeiset vedot huolella ja antautua "virran viemäksi"...

Huh... Ihan tulee kuuma kun ajatteleekin näitä riettaita ajatuksia kesken tylsän työpäivän... Harmi vain että juniori valvottaa hieman meitä kumpaakin ja aina ei jaksa samalla lailla kuin ennen... Joskus tekisi mieli "huvitella" niin että varmasti viimeinenkin "tippa" olisi heristetty... :D

Ja tämä halujen "lisääntyminen" on tullut nimenomaan lapsen saannin jälkeen.
 

Yhteistyössä