Voiko suuseksiin enää kiinnostua??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Särkynyt enkeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Särkynyt enkeli

Vieras
Hei vaan kaikille. Miten saisin mieheni kiinnostumaan antamaan minulle suuseksiä tai edes hyväilemään käsin minulle orgasmin? Hän pitää suuseksiä jotenkin likaisena ja juuri siksi ei ole sitä antanut. Mutta kun jään aina ilman sitä "isoa" O:ta :(. Jotenkin tuntuu oudolta ottaa omat kädet mukaan, kun ei toinen näytä olevan kiinnostunut siitä saanko vai en :(. Ehkä vaan pitäisi olla "itsekäs" ja viedä itse itsensä huipulle jos vaikka siitä innostuisi itsekin. Ei ole koskaan juuri kysynyt, mitä haluaisin hänen minulle tekevän ja se on saanut ajattelemaan, et ei väliä, kunhan itse saa :(.

Oletko antanut miehellesi loppunasti vietyä suuseksiä?
Jokaisen naisen oikeus on saada orgasmi, ja jokaisen miehen 1 tehtävä on huolehtia, että hänen naisensa saa sen.
Mikäli miehesi ei sinua orgasmin saannissa auta, tee se itse.

Jos miehesi pitää suuseksiä likaisena, anna hänen pestä sun pimppa.
Pesuun voi käyttää pesuainetta,kunhan se on mietoa. Intiimille alueelle tarkoitettu.
Taivaallinen tunne saada suuseksiä.

Olisi ihana nuolla tosi hitaasti nauttien ja huomata kuinka nainen inisee nautinnosta...aaah... Voi huh huh, täällä on kohta vaikeuksia istuu paikallaan kun housut kiristää.... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja lady:
...huh, huh...niin alkaa pikkarit kostua. On avattava housut, kun noin näyttää kiristävän...

vai onko pikkarit noin kosteat...huh, huh..voisin tulla nuolemaan sinut niin saisin maistella sun kiimaiset nesteet...aaaah. Ehkä avaankin housuni vähän ja härnään sinut....

sinun kädet oikein tärisee kun avaat housuni...samalla minun kädet hyväilee pakaroitasi ja menevät hamesi alle hitaasti ylöspäin...sormeni koskettaa kosteat pikkarit ja miten märkä oletkin...mmmm...

vedät housuni nilkkoihin alas ja huomaan kuinka hengityksesi on raskas kun kosketat kova kullini. Minun on itse vaikeaa olla paikalla…sormeni menee pikkareitten sisäpuolella ja hellästi kosketan kosteaa vakosi…oooh…kuinka kostea oletkin. Sinulla on vaikeaa olla paikalla ja kiemurtelet nautinnosta. Hitaasti työnnän sormeni sisään ja liikutan sormeni sisään ja ulos….

En ole antanut miehelleni suuseksiä, kun ei ole kiinnostunut sitä itsekään saamaan. Olen kyllä kysynyt haluaako hän, mutta vastaus on aina ollut sama. Ehkä viisainta olisi ottaa asia puheeksi hänen kanssaa itse, vaikka sitten köyhin tuloksin. Ja olemme useasti yhtäaikaa suihkussa jolloin hän kyllä näkee että pesen itseni ennen aktia. Mutta ei ole ollut vaikutusta. No, ehkä kestän tämän ja annan itselleni seuraavalla kerralla oikeuden käyttää omia käsiä...

Oletko kokeillut, että miehesi panee sinua takaa? itse voit samanaikaisesti käsitellä klitoristasi.
Nautinto olisi tosin parmpi,mikäli miehesi nuolisi sinut ensin orgun partaalle.

On täällä suurinosa kyllä todella sairasta sakkia.Asialliseen kysymykseen aletaan jauhamaan paskaa omista seksifantasioista.On tuolla live-chatteja,painukaa sinne ja antakaa tämän palstan pysyä asiallisena edes joskus!