V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Just tuli prismassa juttua sienistä. Jotensakin niin se meni, että saman lahkon sienet on turvallisia syödä. Eli jos se sieni näyttää suppilovahverolta niin vaikkei se olis suppilovahvero on se silti turvallinen syödä. Tai jotain sellasta. Luota nyt muhun sittenHeh heh!
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Suppiksen voi sekoittaa kosteikkovahveroon. Sekin on mita erinomaisin ruokasieni.
Alkuperäinen kirjoittaja vahvis:Mun mielestä ei voi jos vaivautuu katsomaan sitä koko sientä eikä vaan lakkia ylhäältäpäin - se lakin värihän voi vähän vaihdella kasvupaikasta ja sienen iästä johtuen. Ja en kyllä tiedä mitään muuta sientä jolla olis samanlainen keltainen jalkakaan. Erilaisia seitikkejä kyllä voi kasvaa samoilla kasvupaikoilla että tarkka pitää silti olla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vahvis:Mun mielestä ei voi jos vaivautuu katsomaan sitä koko sientä eikä vaan lakkia ylhäältäpäin - se lakin värihän voi vähän vaihdella kasvupaikasta ja sienen iästä johtuen. Ja en kyllä tiedä mitään muuta sientä jolla olis samanlainen keltainen jalkakaan. Erilaisia seitikkejä kyllä voi kasvaa samoilla kasvupaikoilla että tarkka pitää silti olla.
Onko seitikeillä onttoa jalkaa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiitos kaikille. Kyllä mä nyt jo uskon, että olen saanut suppilovahveroita, suppiloimainen hattu ja keltainen ontto jalka.![]()