Voiko sukupuolitaudit tarttua pesukoneessa?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25540807]Mun miehelle kyllä tarttui juurikin sairaalapyjamasta herpes, muut syyt suljettu pois. Ja miten se siellä sairaalassa olis voinu sen keneltäkään ihmiseltä saada...Liian kylmällä vedellä ilmeisesti vahingossa pesty edellisen jäljiltä, tai jotain.[/QUOTE]

herpes kyllä tarttuu guadriljoonalla eri tavalla.

[QUOTE="vieras";25540807]Mun miehelle kyllä tarttui juurikin sairaalapyjamasta herpes, muut syyt suljettu pois. Ja miten se siellä sairaalassa olis voinu sen keneltäkään ihmiseltä saada...Liian kylmällä vedellä ilmeisesti vahingossa pesty edellisen jäljiltä, tai jotain.[/QUOTE]

ja nyt alkaa nämä mun humoristiset viestini olla niin väsyneitä, että menen nukkumaan. (Lakanat on pesty 90 asteessa)

Siis periaatteessa veriteitse tarttuvat taudit voi, käytännössä en tiedä sitten, riippuu siitä, missä lämpötilassa kyseinen virus kuolee. Veriteitse tarttuvien tautien viirukset kuolevat vasta 90´c. Sen takia sairaalassakin pestään pyykki 90-100´c.

Näin muistan lukeneeni joskus tenttiin =)

Muoks. niin ja sitten tietty sun pitää saada siitä verikosketus. eli käytännössä ei..

sydän kävi kurkussa.

Mut mut pesin siis 95 asteessa lakanat, joilla kerran ejakuloi yksi mies, josta en ole varma että onko sillä sukupuolitauti...ja sit siinä oli mukana myös pyyhkeitä ja sen miehen kalsarit (et jos se tulee joskus niitä hakemaan, niin tekis varmaan hyvän vaikutuksen palauttaa ne puhtaina :) ) Niin mietin, että uskaltaako niitä lakanoita enää kukaan muu käyttää