Voiko sukupuoliherpeksen saada yleisestä vessasta?

  • Viestiketjun aloittaja dddddddddd
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";23067072]Pakaraan se sen varmaan sitten sai? Vai tykkääkö miehes useinkin lepuuttaa kikuliaan vessan istuimen päällä?[/QUOTE]

Ei vaan peenis oli osunut wc-istuimeen. Pakaraan ei sukupuoliherpes edes tartu anteeksi vaan.
 
kfdkfkf
[QUOTE="vieras";23067065]Miten niin? Kyllä siinä niin kävi. Ei kaikkien miehet puhu potaskaa![/QUOTE]

Siis, oletko ihan tosissasi! Saahan sitä uskoa kun haluat uskoa ilmeisesti kovasti tuohon, mutta miehesi puhuu aika paksua palturia nyt! Ei ole totta!
 
...
En tiedä. Luulisi että se periaatteessa olisi mahdollistakin, jos oikein oikein huono tuuri olisi. Siis jos juuri edellinen olisi saastuttanut istuimen ja sitten itse istuisi siihen, niin ehkä. On kai sitä mahdottomampiakin sattunut.
 
576uyht
Minä uskon, että miehelle voi hyvin tarttua wc-pöntöstä tai saunan lauteilta, sekä naiselle saunan lauteilta. Miksi kukaan edes käyttää yleisessä saunassa peflettiä, jos ei usko, että sieltä voi mitään saada, ja iso osa kuitenkin niitä peflettejä käyttää.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23067097]Ei vaan peenis oli osunut wc-istuimeen. Pakaraan ei sukupuoliherpes edes tartu anteeksi vaan.[/QUOTE]

Kyllä se voi tarttua myös ihoalueille, anteeksi nyt vaan.
 
ggggggg
jos noin tarttuisi, niin sehän voisi tarttua sitten ihan mistä vaan, mies koskee vehkeeseensä (tai nainen) ei pese käsiään ja koskee sen jälkeen ovenkahvaan tms... en usko tippaakaan että tarttuisi näin
 
Kyllähän kaikkea voi tapahtua. Jos vaikka edellinen miestenvessassa (?) asioinut herpestä sairastanut mies on hinkannut juuri sitä kipeää rakkulakohtaansa vessanrenkaaseen. Miehesi on sitten sattumalta hinkannut juuri samaa kohtaa omalla peniksellään.
Jatkossa miehesi kannattaa käyttää kondomia asioidessaan yleisissä vessoissa?
Eiköhän se siitä.
 
gggggggggg
Minä uskon, että miehelle voi hyvin tarttua wc-pöntöstä tai saunan lauteilta, sekä naiselle saunan lauteilta. Miksi kukaan edes käyttää yleisessä saunassa peflettiä, jos ei usko, että sieltä voi mitään saada, ja iso osa kuitenkin niitä peflettejä käyttää.
hehheh, no en minä ainakaan tuon takia pidä, en halua istua kohdassa jossa joku palstamamma just istunut paljaan tursakkeensa kanssa :DDD
 
563gtr
Minusta on kyllä aika epätodennäköistä, että nainen saisi sukupuoliherpeksen wc-pöntöstä, sillä yleensä siinä ei kyllä ole paljoa mahdollisuutta limakalvokontaktille, mutta saunanlauteista voi kyllä tarttua. Teoriassa asiahan nyt voisi olla mahdollista, mutta epätodennäköistä, että jonkun toisen limalvot olisi koskettaneet pöntön laudetta, jolla on herpes, ja sitten jonkun muun limakalvot sen jälkeen... Mutta siis onhan se ihan mahdollista...
 
4egtr
90% suomalaisista on huuliherpes, ja isolla osalla siis oireet ei ole näkyvät. Huuliperpes voi kuitenkin tarttua sukupuolielimiin ihan helposti vain sillä tavalla, että on kädellä koskenut huuliinsa ja sitten alapäähän. Myös tietenkin suuseksi voi helposti siirtää huuliherpeksen sukupuolielimiin. Normaamisti sukupuoliherpes on hsv2 ja huuliperpes hsv1, mutta hsv1 voi olla siis sukupuolielimissäkin, jos se on sinne tarttunut.
 
ainina
90% suomalaisista on huuliherpes, ja isolla osalla siis oireet ei ole näkyvät. Huuliperpes voi kuitenkin tarttua sukupuolielimiin ihan helposti vain sillä tavalla, että on kädellä koskenut huuliinsa ja sitten alapäähän. Myös tietenkin suuseksi voi helposti siirtää huuliherpeksen sukupuolielimiin. Normaamisti sukupuoliherpes on hsv2 ja huuliperpes hsv1, mutta hsv1 voi olla siis sukupuolielimissäkin, jos se on sinne tarttunut.
kysyks tätä kukaan??
 
No tuota, mulla oli 7 -luokalla pissatulehdus ja kouluterkkari oli varma että mulla on klamydia ja sanoin, että miten helv voi olla kun en ole ikinä seksiä harrastanut?! Niin terkkari meinasi, että voi saada koulun vessastakin.

En todellakaan tiedä pitääkö paikkaansa, silla siihen terkkariin ei oo hirveesti uskomista jos väittää kivenkovaan, että mulla klamydia vaikka oli pissatulehdus. ??
 

Yhteistyössä