lisätietoja
Miksi mies sitten tökkii sut aina hereille? Tahtooko hän tehdä jotain kanssasi vai onko hänellä vaan käsitys, että ihmisen pitää nousta koska kellon mukaan on aamu?
Kun en ole tähän mitään järkevää vastausta saanu.Alkuperäinen kirjoittaja lisätietoja;30764505:Miksi mies sitten tökkii sut aina hereille? Tahtooko hän tehdä jotain kanssasi vai onko hänellä vaan käsitys, että ihmisen pitää nousta koska kellon mukaan on aamu?
Jep.Alkuperäinen kirjoittaja lisätietoja;30764517:Ja täsmennän vielä kun sanoit että kaikki muu toimii niin onko tämä nukkuminen tosiaan ainoa asia jossa mies tahtoo pitää päänsä? Muuten hän kunnioittaa sun näkemyksiä vaikka uskonnosta / etiikasta, ruoka- ja musiikkimausta, mutta ainoastaan ei kunnioita sun erilaista unirytmiä?
Klo 10 nukkuminen viikonloppuisinhan on ihan normaalia! Eli todellakaan et ole suuttunut tyhjästä. Kyllähän tuollainen vituttaisi ketä tahansa, ja on mieheltä tosi epäkohteliasta alkaa tahallaan herättää ihmistä, joka haluaa nukkua. Klo 10 on kuitenkin vielä aamua, ja vaikkei olisikaan, niin olen jotenkin luullut, että melkein kaikki normaali-ihmiset nukkuvat viikonloppuisin johon yhdeksään tai jopa kymmeneenAlkuperäinen kirjoittaja hermokireenä (ap);30764495:Menköön nukkumaan joka ilta vaikka seitsemältä, se ei ole mun ongelma alkuunkaan vaan se, että mies ei ikinä anna mun nukkua. Minkä johdosta mä en enää halua sitä tänään yöksi. Mikä kiristää meidän välejä.
En todellakaan tarkoita et mun pitäs saada nukkua joka viikonloppu neljään iltapäivällä, mut on se kumma kun ei saa nukkua edes kymmeneen. Hirveetä paskaa 5 aamua viikosta kun PAKKO herätä ja sit kun ei olis pakko niin herätetään. Vähemmästäkin pinna kiristyy kun aikunen ihminen tekee sen tahallaan. Ei voi lähtee vaikka lenkille tai kaupoille tai kattoo telkkaa tai lukee kirjaa kun pakko heti ekana tökkiä mut hereille. Eikä mun nukkuessa muiden tarvi tosiaan olla mitenkään hiirenhiljaa, mut ei tarvii tulla herättämällä herättämäänkään. Puuh.
Niin. Jos mies on sun luona yötä silloin kun lapsikin on, niin tästä voi olla kyse. Vuoden seukkailun jälkeen tai ehkä ever never, en haluis ruveta olemaan toisen sikiöstä vastuussa kun toinen senkun koisii.Joutuuko mies olemaan sun lapsista vastuussa ja kattelemaan heitä sillä aikaa kun itse nukut?
Kysyisin sulta lisätietoja ap. Kirjoitat että muuten teidän homma toimii täysin, mutta erilaiset rytmit rasittavat suhdettanne. Miten tämä rasitus käytännössä ilmenee? Siis onko kyseessä sanallinen riitely asiasta (miten usein siitä tulee riitaa?), vai tuleeko teille jotain käytännön ongelmia erirytmisyydestä, jos tulee niin millaisia?