V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:ei kyllä suositeltu miulle neuvolassa eikä apteekissa. eikä suositella bafuciniakaan. mutta ne... yhet yrtti-imeskelytabut (mitä myös apteekista saa) oli tosi hyviä, tehokkaita ja niitä sai sekä raskaus- että imetysaikana ottaa. hitsi ku en muista niitten nimee ku ei oo enää pakettiakaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:ei kyllä suositeltu miulle neuvolassa eikä apteekissa. eikä suositella bafuciniakaan. mutta ne... yhet yrtti-imeskelytabut (mitä myös apteekista saa) oli tosi hyviä, tehokkaita ja niitä sai sekä raskaus- että imetysaikana ottaa. hitsi ku en muista niitten nimee ku ei oo enää pakettiakaan...
Alkuperäinen kirjoittaja joo:mulla ainakin luki paketissa että ei voi raskaana syödä. en sit muista mikä maku kyseessä. että onko eroa..
Alkuperäinen kirjoittaja Lepa:Ei saa syödä. Aina kannattaa kysyä apteekista ensin eikä täältä. Voi saada todellakin virheelistä tietoa.