Voiko sitä ylipäätään elää ja olla olemassa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pit.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pit.

Vieras
..jos puoliso lihoo muutaman kilon, jättää kengät eteiseen hujanhajan, ei anna seksii just niin usein kuin itseä haluttais, eikä ole yhtä koulutettu kuin sinä. Tai mikä ihka kaikista kauheinta, sillä on omia ajatuksia ja mielipiteitä, eivätkä ne ole prikulleen samoja kuin sinulla..

Jättäkää jo ne siat!

Kontrollifriikit ovat just näitä samoja, joita jurppii täällä elleissäkin ihan kaikkia asiat... eiku sanoin väärin, jurppii vain "parin vakinikin" itseriittoiset ja tyhmät kommentit.

Taidankin kirjoitella tästälähin aina eri nikillä, vaikka alkujaan olin sitä mieltä, että vakinikki takaa just sen, ettei kenenkään ole pakko lukea, kirjoittaa eikä kommentoida mun typeriä juttuja.

Alkuperäinen kirjoittaja pit.:
...sillä on omia ajatuksia ja mielipiteitä, eivätkä ne ole prikulleen samoja kuin sinulla..

Ei kai tässä muuten niin paljoo vituttais, mutta kun ne aina huomaa sporassa mun kahisevat tuulihousut ja kuuntelee salaa mun puheluita...

Alkuperäinen kirjoittaja been there:
...sillä on omia ajatuksia ja mielipiteitä, eivätkä ne ole prikulleen samoja kuin sinulla..

Ei kai tässä muuten niin paljoo vituttais, mutta kun ne aina huomaa sporassa mun kahisevat tuulihousut ja kuuntelee salaa mun puheluita...

Olet selvästi masentunut tai selkeä narsisti.

Tähän ei auta kuin kysäisistä, että onhan sinulla lääkitys kohdallaan, ammattiauttaja tilattuna, peillin on varmasti katsottu ja kumppanin kanssa keskusteltu..?

Alkuperäinen kirjoittaja saa vielä:
Hyvän vaimon.

Joo, on saanut.

Alkuperäinen kirjoittaja Aku Ulpukka:
Kontrollifriikit ovat just näitä samoja, joita jurppii täällä elleissäkin ihan kaikkia asiat... eiku sanoin väärin, jurppii vain "parin vakinikin" itseriittoiset ja tyhmät kommentit.
.

No minua alkaa jo tympiä pelkkä sana vaikinikki, jospa jätetään tästä jauhaminen niille joita asia tuntuu kovasti hankaavan.

Muuten olen kanssasi samaa, mieltä, tosin kyllä minussakin asuu pieni kontrollifriikki.

pit kirjoitti witchien ketjuun 9:46 ja tähän ketjuun samoihin aikoihin. Joskin witchien ketjuun eri nimimerkillä.

Ja tässä ketjussa peesasi itseään 14:53: Joku saa sinusta vielä hyvän vaimon.

Tiedän tasan tarkkaan miten pit kirjoitat.

Hanki itsetuntoa. Lähde vaikka jumppaan.

Alkuperäinen kirjoittaja boodeli:
pit kirjoitti witchien ketjuun 9:46 ja tähän ketjuun samoihin aikoihin. Joskin witchien ketjuun eri nimimerkillä.

Pöh, miks ihmeessä kirjoitelisin ja haukkuisin been there, done, that, nimimerkkiä? Minulla ja hänellä on ollut oikein hyviä keskusteluja, vaikkemme joka asiasta olekaan olleet samaa mieltä. Monesta asiasta olemmekin nähtävästi samaa mieltä, mm, siinä mainitsemassasi ketjussa, olemme pilkulleen samaa mieltä, nähtävästi..

Mikä ihme minussa noin kiehtoo, että kiinnität minuun noin paljon huomiota.. Olen mietiskellyt, että joku ominaisuus minussa täytyy olla, jonka haluaisit itsellesi, kun olet noin kiinnostunut tekemisistäni ja olemisistani.. Jotain kateuden sekaista ihailua, jonka olen jättänyt huomiotta, ja nyt haluat rangaista minua välinpitämättömyydestäni seuraamalla ja kerjäämällä jatkuvasti huomiotani..

En tiedä, mutta tälläistä on tullut mieleeni..Olen aika imarreltu, täytyy myöntää..

Anteeks vaan, mutta nämä kellonajat kyllä naurattaa. Olet sinä pitko kyllä nopea, melkein kun Joulupukki. On se kyllä vanhas miehes rivakka, ehtii melkein maailman joka kotiin yhden illan aikana. Paitsi tietenkään tuhmien tyttöjen luo, sinne menen minä....;)) (jokes)

Alkuperäinen kirjoittaja karismaako.:
Anteeks vaan, mutta nämä kellonajat kyllä naurattaa. Olet sinä pitko kyllä nopea, melkein kun Joulupukki. On se kyllä vanhas miehes rivakka, ehtii melkein maailman joka kotiin yhden illan aikana. Paitsi tietenkään tuhmien tyttöjen luo, sinne menen minä....;)) (jokes)

Oletko "Akseli"?

Joo mä olen lännen nopein ja mun syytä on maailman nälänhätä ja ilmastonmuutos.

Aattes, kun joku ihan kokopäivätyönä nyylää mun kirjoituksia, sekä mun kirjoitettamia , että kirjoittamakseni olettamia ja laatii niiden kellonajoista muistiinpanoja.

Olen muuten ollut aika tuhma tyttö..

..jos puoliso lihoo muutaman kilon, jättää kengät eteiseen hujanhajan, ei anna seksii just niin usein kuin itseä haluttais, eikä ole yhtä koulutettu kuin sinä. Tai mikä ihka kaikista kauheinta, sillä on omia ajatuksia ja mielipiteitä, eivätkä ne ole prikulleen samoja kuin sinulla..

Jättäkää jo ne siat!

Joko itse olet jättänyt?

Alkuperäinen kirjoittaja Ei koskaan:

Jättäkää jo ne siat!

Joko itse olet jättänyt?

Olen.
Tosin sikojen kanssa en ole ollut, kaikesta p**kasta huolimatta, mitä näiltä sioilta olen kohdannut ;))))

Jättäkää jo ne siat!

Joko itse olet jättänyt?

En, kun teurastan sen jouluksi

Jättäkää jo ne siat!

Joko itse olet jättänyt?

En, kun teurastan sen jouluksi