Voiko seurakunnasta saada rahallista avustusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
siis akordi eli velkojen itse !!!! tehny järjestely, eli suomeksi
kirjoita sähköpostiin voitteko ehdottaa akordia kun maksan kaikki teille kerralla.
He eli perintä toimisto vastaa esim maksa 1000e kerralla, alennamme 400e kulut ja korot.
voi tehdä aina myös ullosotoosa olevalle, vaikka yhdelle ja jättää muut sinne. SAATTE asian hoidettua näin yksi perintätoimisto kerraallaan ja kulut pois tai alas. on ylleistä!!!!!!! teillä ei siis tarvitse olla kaikkien velkojien summaa kerralla!!! vaan säästä yhteen, tee akordiehdotus ja maksa se pois! Eli aina perinttoimisto omistaa sinun velkasi ja he VOIVAT sen poistaa ulosotosta, kun ehdotat kertamaksua!!! ja myös silloin kun pyydät akordia he lähes aina alentavat kuluja ja korkoja ihan tuntuvasti!!!!

eli velkojan kanssa voi aina neuvotella eli akordi, he saavat suostua, ja usein tekevätkin näin!!!
laske esim pääomat ja kulut ja oikeus kulut erikseen per perintätoimisto, ehdota akordia, ja he päättävät miten suostuvat eli he todella alentavat kun maksat kerralla eli noin kuukauden sisällä.
Eli he puottavat pois peritäkulut, oikeuskuluta ja korot. Asia on hyvä, täysin laillinen tapa maksaa, ja voit maksaa yksitelle halvemmalla!!!!! eivät mainosta koska uomies menettäisi tulojaan...eli ihan kauhea järjestelmä suomessa, niin monihahoinen, että oksettaa. Tietoa pantataan, mutta minä olen aina heikomman puolella! siksi kirjoitan asioista. toki jos te tarvitsette myös kk maksusuunnitel aa uo miehen kanssa kysyää asiaa varuiski vielä, mutta toiminta on lyleinen tapa,mutta jos teillä ei ole omaisuuutta jota suojaatte, niin näin pääsette eteenpäin ja hyvin!

Yhteistyössä