V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:kyllä voi jos a. kaikki perheenjäsenet kuuluu kirkkoon. b. ensin haettu sossusta mutta hylätty päätös c. on käyttänyt ensin eu-avustuskassin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:kyllä voi jos a. kaikki perheenjäsenet kuuluu kirkkoon. b. ensin haettu sossusta mutta hylätty päätös c. on käyttänyt ensin eu-avustuskassin.
Mikä on eu-avustuskassi
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Sain juuri 90 euroa ruokarahaa. Menin vain ja sanoin että tiukkaa on.
Alkuperäinen kirjoittaja vink:MENE TÖIHIN!!
sieltä saa rahaa!
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mä olen kerran saanut avustusta, vuosia sitten, mitään ei kysytty sosiaalitoimistosta (tai kysyttiin, mutta ei tarvinnut mitään hylkäävää päätöstä) ja eu-ruokakassia en ollut hakenut eikä se sillä paikkakunnalla seurakunnalle kuulunutkaan. Myöskään miehen kuulumisesta kirkkoon ei kysytty, eikä munkaan kuulumista millään lailla tarkistettu.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mihin tarkotukseen sä sait rahaa ja paljonko sait? Jos saa udella...
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mihin tarkotukseen sä sait rahaa ja paljonko sait? Jos saa udella...
öö.. en muista ihan tarkkaan, taisi olla satasen verran laskujen maksuun tms. Silloin oli juurikin se tilanne, että kaikki laskut oli rästissä jne.. tosi huonosti meni.. Huoh. No, siitä selvittiin onneksi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No mulla on semmosen 400-500e edestä noita laskuja maksamatta ja muutamissa on eräpäiväkin jo menny jokin aika sitten :/ Niin ahdistava tämmönen tilanne, että on monen sadan euron edestä laskuja, mutta ei rahaa millä makssa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:No mulla on semmosen 400-500e edestä noita laskuja maksamatta ja muutamissa on eräpäiväkin jo menny jokin aika sitten :/ Niin ahdistava tämmönen tilanne, että on monen sadan euron edestä laskuja, mutta ei rahaa millä makssa.
Kyllä pitää myös elää omien varojensa mukaan - mistä laskut ovat syntyneet ja oletko ottanut yhteyttä paikkoihin, joista laskut ovat tulleet ja yrittänyt sopia pidemmästä maskuajasta / maksusta erissä.
Ei sekään ihan reilua ole, että oletat vaan, että joku hups vaan maksaa laskusi.
Kyllä seurakuntakin varmaan vähän on kiinnostunut mitä laskuja sinulla on...