Voiko raskaustestin tehdä aina "samaan aikaan" kierron pituudesta riippumatta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "uusimamma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"uusimamma"

Vieras
Olen aika aloittelija vielä näissä testausjutuissa joten älkää kivittäkö jos kysymys on ihan tyhmä..

eli siis jos tavanomaisen 28 päivän kierron omistaville ihmisille neuvotaan, että testi näyttäisi plussaa niihin aikoihin kun kuukautisten pitäisi alkaa, niin voiko jo tässä vaiheessa testi näyttää plussaa myös minulla vaikka kiertoni on muutaman päivän pidempi kuin 28pv? ovulaationi oli kuitenkin jo 5.10. ja viime menkat alkoi 22.9, niin mietin tässä että millonkahan sitä uskaltaisi testailla.. :)

Kiitoksia teille ymmärtäväisille jos joku osaisi kertoa vastauksen!

Ei kannata vielä testailla, näkyy testissä enintään kuukausi edellisistä menkoista (noin yleensä). Itselläni todella epäsäännöllinen kierto, mutta tärppäyskierrossa olikin sitten just tasan 30 päivää, kun plussa pärähti vienosti ruutuun.

Tiedän että ihan kamalaa hermoilua, mutta koita malttaa ainakin 25.päivään. Jos kierto on pitkä, niin plussa voi venyä pitkällekin.

Tsemppiä matkaan <3. Just hetki sitten tein ite ekan plussan, tiedän miten kutkuttas vaan testata ja tesetata :D

Pääsääntöisesti kaikkien menkat alkaa kaksi viikkoa ovulaation jälkeen eli silloin vaan testailemaan :)
(Kuukautisten alkamisen ja ovulaation välinen aika on se mikä vaihtelee ihmisestä toiseen)

ehkä kokeilen viikonloppuna testata ja jätän sen toisen testin sit ens viikolle, pakko tehä jotain tai tuun muuten hulluks.. :D

testinä siis pregcheck, ainakin oon lukenut että suht herkkiä testejä taitaa olla nuo kumminkin :)

hei!
Mitä järkeä testata etukäteen. Voi olla, että siellä on jotain raskauden alku, mutta ei vaikka kiinnitykään ja vuotaa vaan ulos kun tulee kuukautiset. (ihan normaali-ilmiö). Sitten tulee vaan suru puseroon kun on "keskenmeno"

Yhteistyössä