Voiko raskausajan mielihaluista päätellä kumpaa sukupuolta lapsi on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miukuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miukuli

Vieras
Eli ekassa raskaudessa söin kamalasti appelsiineja ja suklaata, tyttö tuli, ja nyt toisessa raskaudessa olen syönyt mausteisia ruokia ja suolakurkkuja. Neuvolassa mietti että voisko sitte olla poika tulossa. Mutta voiko oikeasti tommosten perusteella tietää että kumpaa sukupuolta on tulossa?
Ultra on vasta kuun lopussa niin sitte näkee ihan ruudulta (toivottavasti).
Sitten mietin että kun minulla on ollut paljon vähemmän mielialan vaihteluita kuin tyvären kohdalla että oisko poika. Vähän toivon että ois, mutta mielessä jotenki aattelen että tämäkin saattas olla tyttö. :)

Voihan se olla tai siten ei... :) eli sen näkee sitte ku varmaksi tietää kumpi sieltä tulee/tuli. Mulla molempia, tyttöjä ja poikia ja se ero raskauksissa että tyttöjä odottaessa mielettömät seksihalut ja poikia odottaessa ei tee mieli ollenkaan. :) :)

Ja tyttöraskauksissa myös kauhea suklaahimo.

Alkuperäinen kirjoittaja berttis:
Voihan se olla tai siten ei... :) eli sen näkee sitte ku varmaksi tietää kumpi sieltä tulee/tuli. Mulla molempia, tyttöjä ja poikia ja se ero raskauksissa että tyttöjä odottaessa mielettömät seksihalut ja poikia odottaessa ei tee mieli ollenkaan. :) :)

Ja tyttöraskauksissa myös kauhea suklaahimo.

Heh, mulla taas just toisinpäin seksihalut: tytöistä ei kiinnosta pätkääkään, pojista ihan normaalisti :D

Mulla taas tuli tytöstä tuplasti enemmän painoa kuin pojasta. Pojasta olin paljon kipeämpi eikä tehnyt yhtään mieli mitään makeeta. En siis pystynyt edes iltapuuroon pistään sokeria, mitä normaalisti teen. Tytöstä söin hyvällä halulla kaikkea mahdollisimman makeaa, erikoisherkkuna sokeroidut murot.

:D Kiitos vastauksista. Näin mie vähän itekki arvelin. :) Millasia erilaisia ruokahimoja teillä on ollut raskauden aikana? Mikä on oksettanut?

Itse himoinnut tulisen ruan lisäksi vaaleaa leipää. Ja oksettamaan alkaa kun menen lastenruokahyllyn ohitse ja niissä on purkeissa kaikkea soseita. Yöks. Samoin possunliha. Eli melko köyhä joulu tulossa. :D

Mullakin nousi paino ensimmäisen kanssa enemmän kuin kahden muun raskauden aikana. Mutta syy on todennäköisesti siinä, että olin 49 kiloinen kun aloin odottamaan esikoista. Eli sukupuolella (tyttö ) oli tuskin mitään tekemistä sen kanssa, että painoa tuli enemmän. Toisessa raskaudessa tunsin tarvetta syödä lihaa, se raskaus kävi fyysisestikin voimille. Istuin kaupan parkkipaikalla ja vedin naamaani kinkkupaketista kinkkua. En muista erityisiä mielitekoja näiden kahden muun raskauden kanssa. Viimeisessä raskaudessa tuli syötyä paljon hedelmiä ja pähkinöitä. Varmaan suklaatakin, mistä en ole ennen tykännyt. :snotty: :D

Yhteistyössä