Voiko rakkaus kadota vauva-ajaksi ja sitten palata?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "joo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"joo"

Vieras
Rakastan miestäni kyllä edelleen uskoisin. Nyt vain koko parisuhde on mulle "ihan sama", kun mies on paljon töissä ja minä kotona vauvan kanssa. En edes kaipaa sitä juurikaan kotiin enää. Yhteistä aikaa on ollut joskus kauan sitten eikä sellaisia voi suunnitella tuon epävarmojen työaikojen takia. Mietinpä vaan, että voiko ne suuret tunteet tulla taas takasin tämän arjen suorittamisen tilalle.

Kyllä ainakin mulla oli sellainen evvk kausi kun lapset oli pieniä joskus oli "pakko antaa" että sai olla sitten mieheltä rauhassa edes hetken.
Mutta nykyään elämä taas on paljon mukavampaa, niinhän sitä sanotaan, että alle kolme vuotiaitten lasten vanhempien ei tulisi erota, no joo kulunut fraasi.

Mä taas en usko et rakkaus mihinkään katoaa, vaan se vain ikään kuin peittyy kaikkien muiden asioiden alle..Vauva on kuitenkin aina iso muutos ja tuo mukanaan lisää haasteita ja uusia asioita, se vaatii keskittymistä ja huomioo jolloin väkisinkin joku toinen asia jää taka-alalle.

Tulee kuitenkin aika millon homma lähtee rullaa ja jaksaa taas palavasti rakastaa muitakin... :)

Sulla ehkä. Mulla ei enää ikinä, mies keksi alkaa lyömään mua 1kk ennen la. Vuoden varran savustin sitä ulos asunnosta, nyt oon lopultakin kahdestaan lapseni kanssa. Ennen raskautta ainoastaa nalkutti joka jumalan asiasta ja mitätöi jatkuvasti, sitten se väkivalta laajeni henkisetä myös fyysiseksi.

Sullahan menee ihan hyvin sisko hyvä. Ei normaali parisuhde voi olla jatkuvaa intohimoa, etenkään nyt kun lapsi vaatii isoimman osan sun energiastasi.

Yhteistyössä