U
Untuvikko
Vieras
Erosin vähän aikaa sitten elämäni rakkaudesta, koska hän ei rakastanut eikä halunut minua. Tapasin sen jälkeen todella mukavan ihmisen ja tämä mies on nyt aivan rakastunut minuun, mutta minä en häneen. Tämä uusi mies on todella mukava, hellä jne., meillä on valtavasti yhteisiä intressejä jne. mutta olen vielä jotenkin kiinni entisessä suhteessani ja itken exän perään. Tämä uusi suhde tuli jotenkin ns. puun takaa, yllättäen, en ollut siihen vielä valmis. En haluaisi kuitenkaan jättää tätä uutta miestä, sillä katson, että tässä voisi olla potentiaalia mukavaan suhteeseen, ja ehkä oppisin rakastamaan häntä. Vai opinko? Voiko jotain ihmistä oppia rakastamaan, vai pitäsikö luovuttaa? Onko kenelläkään kokemuksia siitä, että alussa ei ollut rakastunut, mutta pikku hiljaa näki toisessa niin paljon hyvää, että oppi rakastamaan? Pelkään, että jos jään tähän uuteen suhteeseen, niin mitä jos tuleekin ihminen, joka vie jalkani alta? Tosin sellaiset suhteet taas tuppaavat kaatumaan yhtä nopeasti kuin ovat alkaneetkin. Olen hieman peloissani mitä pitäisi tehdä, joten kaipaisin neuvoja...