Voiko r-testi reagoida ovikseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sindi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sindi

Vieras
Mun kierrot heittää ja on yyyli piitkiä. Lisäksi mul on todettu pco. Viikonloppuna tein pari testiä. Eka näytti ehkä just ajallaan (en kattonu kellokaulassa) hiuksenohuen viivan jos on punaista. Seuraavana päivänä apteekin oma negaa mut jätin pöydälle ja kas siihenkin ilmestyi hiuksenhiono punainen viiva? Enpä ole semmoista siinä testissä nähnyt jos raskaana en ole ollut. Eilen illalla tein taas apteekin oman aj se on selvä nega ilman mitään kyselemistä... Eli voisko olla et ovis olis ollu vkl ja siihen reagoi noi testit?

Ei reagoi. Eri testit voi näyttää plussan eri aikaan (eri herkkyydet). Testailepa muutaman päivän päästä vielä uudestaan. Todennäköisesti olet kyllä raskaana.

Toi on viivanpaikka. Mulla noita tulee aina KAIKKIIN testeihin niissä kierroissa joissa en ole ovuloinut. En tiedä miksi, kysyin sitä täältä enkä saanut vastausta. Gyne sanoi et virtsan ph-taso. Tiedä sitten.

mulla tulu tuollainen, ja nyt 6+3.....APTEEKIN HENKILÖKUNTA ON SANONUT ETTEI KYSEESEEN TESTIIN KUULU TULLA VIIVANPAIKKAA, ELI EI TULE MITN VIIVAA JOS EI RASKAANA OLE! eli onnittelut..:)

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
mulla tulu tuollainen, ja nyt 6+3.....APTEEKIN HENKILÖKUNTA ON SANONUT ETTEI KYSEESEEN TESTIIN KUULU TULLA VIIVANPAIKKAA, ELI EI TULE MITN VIIVAA JOS EI RASKAANA OLE! eli onnittelut..:)

Missä vaiheessa kiertoa/raskautta sait samanmoisen viiva? Milloin testasit uudelleen ja mitä testi sit näytti? Netistä löytää niin ristiriitaista tietoa ja en haluis enää rahaa hukkaan laittaa :(

No miten sä selität sen et mä tein useampaan apteekin omaan juuri tuollaisen viivan enkä kuitenkaan ollut raskaana koska ultrassa todettiin ET EN OLLUT EDES OVULOINUT!?!?!?!?!?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Missä vaiheessa kiertoa/raskautta sait samanmoisen viiva? Milloin testasit uudelleen ja mitä testi sit näytti? Netistä löytää niin ristiriitaista tietoa ja en haluis enää rahaa hukkaan laittaa :(

samana päivänä kun kk piti alkaa, sit parin pvä päästä tuli kunnon viiva.

Alkuperäinen kirjoittaja älä huuda:

No miten sä selität sen et mä tein useampaan apteekin omaan juuri tuollaisen viivan enkä kuitenkaan ollut raskaana koska ultrassa todettiin ET EN OLLUT EDES OVULOINUT!?!?!?!?!?

jäi päälle nuo isot kirjaimet, ja turhaan mulle kiukkuat jos olet saanutviivan, sit testi ollut virheellinen, kun viivanpaikkaa ei kuulu tulla, eikä ole koskaan tullutkaan.

jäi päälle nuo isot kirjaimet, ja turhaan mulle kiukkuat jos olet saanutviivan, sit testi ollut virheellinen, kun viivanpaikkaa ei kuulu tulla, eikä ole koskaan tullutkaan.

Mä tein 8. Eikä kaikki voi olla virheellisiä. Gyne sanoi et ph-taso voi aiheuttaa testiajan jälkeen tulevan viivan. Sama lukee käyttöohjeissa (uusitun apteekin oman).

Alkuperäinen kirjoittaja sama:

Mä tein 8. Eikä kaikki voi olla virheellisiä. Gyne sanoi et ph-taso voi aiheuttaa testiajan jälkeen tulevan viivan. Sama lukee käyttöohjeissa (uusitun apteekin oman).

jaha, en ole kyllä nähnyt lukevan niin, mutta kuitenkin uskon apteekin henkilökunta. omia ja kaverieni kokemuksia, eikä tuo ollut viivanpaikka, mutta en rupea sinun kanssa tappelemaan tästä asiasta, mukavaa päivänjatkoa:)

Edellisiin viitaten jä hitusen epävarma olo. Googletin ja toisaalta vois olla plussa toisaalta löyty tietoa juuri apteekin omasta ja oviksen mahdollisesta näyttämisestä, jonkun hormoonin liiallisesta määrästä mikä just tyypillistä psco:ssa.
Taidan uskoa enemmän et on nega kun toi viimesinkin testi niin näytti. Jännä vaan et noit testejä oon tehny satoja ja koskaan mitään viivanpaikkaa tmv en mihinkään testiin ole saanut. aina ollu helppo tulkita. Mikä lienee nyt kropassa et sain semmoisen :( Turhaa toiveita vaan herää...

Yhteistyössä