voiko putki mennä tukkoon kun laittaa vessanpönttöön 3 pölypussillista kuusen neulasia..

  • Viestiketjun aloittaja tea
  • Ensimmäinen viesti
hei
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
täytyy viedä tuo kuusen ranka salaa aamulla roskiin.Tulee varmaan kauhea lasku jos tunnustan.
Asuuko sun yläpuolella ketään? ...aika selkeetä on, mistä ne neulaset on kotoisin, jos ei asu (tai asuu semmoisia, joilla ei varmasti kuusta ole ollut)... :whistle:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja ap :
eilen aamulla imuroin ja laitoin...tänään alakerran akalla putki tukossa...voiko johtua mun mokasta?
Voi. :) Samassa linjassahan teidän paskaputki kulkee.

Et satu olemaan se, joka aiemmin ihmetteli, kun joku työmies kävi pimpottamassa ovella ja rapussa haisi viemäri? ;)
juu.sama tyyppi,voi nolous sentään..
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja ap :
eilen aamulla imuroin ja laitoin...tänään alakerran akalla putki tukossa...voiko johtua mun mokasta?
Voi. :) Samassa linjassahan teidän paskaputki kulkee.

Et satu olemaan se, joka aiemmin ihmetteli, kun joku työmies kävi pimpottamassa ovella ja rapussa haisi viemäri? ;)
juu.sama tyyppi,voi nolous sentään..
Siinä tapauksessa kannattaa tunnustaa pois. Eivätköhän ole jo päätelleet, mistä ongelma on lähtöisin. ...siis käy ainakin kysymässä, että mikä on ongelma, niin pääset jyvälle. :) Vahinkojahan sattuu ja tyhmyydestäkin viisastuu. :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljatäti:
Alkuperäinen kirjoittaja Nessu Nenäliina:
Ja miksi ap ei vastaa miksi laittoi pönttöön eikä vienyt roskiin?Moni kysynyt jo samaa..
No ehkä se ihan oikeesti laittoikin ne roskapussiin... Mut ap - kiitti, sun ketju sai mut nauramaan vaikka on ollut tosi paska päivä!
no kiva et jonkun päivää piristin....mulla voi olla aika ohranen päivä huomenna :(

 
Maamikki
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no tuntuu hölmöltä vastata..mutta ajattelin että eihän niin pienet jutut voi viemäriä tukkia,hajoavat vedessä..
Pistäpä ihan piruuttas yks neulanen veteen ja kato kuin pitkään menee ennen kuin hajoaa sinne...
Voi elämä, nyt olet kyllä kämmänny pahemman kerran!
Paperikin hajoaa veteen, mut eihän sitäkään pönttöön voi laittaa ihan minkälaisia määriä tahansa, tukkoonhan se putket vetää.
Ja siis en voi käsittää, jos ne neulaset oli jo siellä imurin pussissa, et mitä sinä nyt sieltä enää sinne pönttöön aloit laittaa.
Voi hitsit =/
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljatäti:
Alkuperäinen kirjoittaja Nessu Nenäliina:
Ja miksi ap ei vastaa miksi laittoi pönttöön eikä vienyt roskiin?Moni kysynyt jo samaa..
No ehkä se ihan oikeesti laittoikin ne roskapussiin... Mut ap - kiitti, sun ketju sai mut nauramaan vaikka on ollut tosi paska päivä!
no kiva et jonkun päivää piristin....mulla voi olla aika ohranen päivä huomenna :(
No jaa. Jos mitään sen suurempaa ei ole tapahtunut, ovat saattaneet saada tukoksen auki ihan normaalisti. :) Eli ei välttämättä sen kummempaa, tullut huoltomiehille hommia ja lisää naurunaihetta kahvipöytään (älä välitä, oon mäkin niitä hauskuuttanut. Asensin lamppua kattoon ja sekoitin sen virtapiuhan ja maadoituspiuhan.. :whistle: Kyllä muuten poksahti ja kovaa. =) Pelästyin niin, että aloin itkeä. Kiva siinä sitten itku kurkussa soittaa huoltomiehelle, kun en itse saanut ongelmaa ratkaistua. ...joku iso sulake mennyt koko taloyhtiöstä...). ...mutta ois kannattanut sille työmiehelle aukasta ovi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Miksi ne on imuripusseissa? :whistle: :LOL: *tekee kuolemaa jo*
ravistelin kuusen neulaset lattialle.Oltiin pojan kanssa monta päivää sairaalasssa,kuusi kuivi sillä aikaa...
Just, ja imuroinnin aikana 2 kertaa vaihdoit pölypussin, ja sitten erikseen kävit tyhjäämässä ne pöntsöön. Niin mäkin aina teen!
 

Yhteistyössä