Voiko ps2-pelejä pelata

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nuija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nuija

Vieras
ps3?

Mun muksuilla on ps2-pelikonsoli,joka nyt ilmeisesti alkaa levähtää..Ei pyöritä pelejä kunnolla.
Ajattelin josko joulupukki tois uuden pelikonsolin,mutta kun en ole oikein ps2-konsolia löytänyt mistään.Liekö jo niin antiikkinen,ettei oo.Ps3-konsoli löytyy..

Ja nuita pelejäkin on jo kertynyt aikalailla...

Ei voi, laitapa faktaa pöytään että voisi, sony on itse sanonut että PS3 ei tue PS 2 pelejä kun käyttöjärjestelmäkin on ihan eri.

Tässä PS3-mallit, joilla voi pelata myös PS2-pelejä
mallinumerot CECHE01, CECHA01 ja CECHB01

Tuolta Sonyn varmistus asiaan ja tarkempaa tietoa

PlayStation Knowledge Center | Support - PlayStation.com

Tuossa aiemmassa viestissä muistelin väärin että 160 GB-malli olisi myös noiden joukossa.

Ja taitaapi olla niin, että tällä hetkellä myytävillä ps3:lla ei voi ps2:n pelejä pelata. Noita kakkosen konsoleita myydään kyllä edelleen, esim. Prismassa olen moisen nähnyt ihan viime viikolla ja hinta taisi olla vain 79 euroa. Meillä itseasiassa on kakkosia kolme, joista yksi on vielä kaupan paketissa kaiken varalta, jos jompi kumpi noista konsoleista hajoaa, sellainen määrä kakkosen pelejä meillä on.

Vanhat pelit on parhaita. Meillä on Nintendon 8 bittinen, joka toimii hyvin vielä, pelejäkin on vaikka kuinka. Sitten on pleikka kakkonen, vuoden vanha kone, pelejä jonkin verran ja xbox360 löytyy myös. Mutta mun suosikki on toi kasibittinen nintendo :D