P
Pöhkökö
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja N32:Eli kaikki pitää kertoa, miettimättä miltä minusta tuntuu. Hoidan sen puolen itse.
Olen myös tässä yhteydessä tehnyt selväksi, että tulen myös itse kertomaan ystävilleni, ellei kohdehenkilö itse ilmoita ettei halua tietää. Ei ole kukaan ilmoittanut.
Olen myös ollut tilanteessa, jossa ystävän mies yritti baari-illan jälkeen ängetä väkisin yöksi ja sai pakit. Korjatakseen tilannetta mies oli mennyt samantien kertomaan ystävälleni, että yritin häntä. Oli siinä setvimistä ja tilanne jäi lopulta siihen, että ystävä uskoi minua, mutta ilmeisesti jotenkin myös miestä, koska ei antanut kenkää tälle.
Ihan kuin olettaisit automaattisesti, että kaikkien täytyy jotenkin varustautua pettämisen varalta. Tunnetko olosi typeräksi, koska sinua petettiin ja ystäväsikin olettivat että tottakai itse tiedät mitä suhteessasi tapahtuu? Jospa ystäväsi osaavat hoitaa suhdeasiansa ilman sinun sekaantumistasi, vaikket itse osannutkaan.
Se että ystäväsi haluaa jatkaa pettämisenkin jälkeen miehensä kanssa on hänen asiansa. Miksi edes vietit baari-iltaa yhdessä ystäväsi miehen kanssa?