V
vieras:::
Vieras
Mulla alkoi pakko-oireinen häiriö jo ala-asteikäisenä, ja on jatkunut tähän päivään asti. Noin 8 vuotta sitten puhkesi myös paniikkihäiriö, joka on vain pahentunut vuosien saatossa ja liitännäisenä on vielä agorafobiakin. Epäilen että mulle on tullut vielä depersonalisaatiotakin, mikä tekee olon aivan hirveän ahdistavaksi ja sietämättömäksi, tuntuu kuin olisin kadottanut itseni. Elämä on mennyt todella rajoittuneeksi ja olen ahdistunut ihan koko ajan. Ulkona en pysty olemaan enää juuri ollenkaan paniikkikohtausten pelossa ja depersonalisaatiosta johtuva outo olokin ahdistaa.
En ole koskaan kertonut läheisilleni huonosta ja ahdistavasta olostani, koska en haluaisi huolestuttaa heitä. En myöskään ole koskaan hakenut ammattiapua vaan olen yrittänyt sinnitellä yksin. Nyt olen kuitenkin tullut siihen pisteeseen etten jaksa enää yhtään jatkuvan ahdistuksen ja pelon kanssa. Mietin vaan että voiko näin pitkäaikaisista oireista päästä koskaan eroon? Haluan elää normaalia elämää vailla turhia pelkoja.
En ole koskaan kertonut läheisilleni huonosta ja ahdistavasta olostani, koska en haluaisi huolestuttaa heitä. En myöskään ole koskaan hakenut ammattiapua vaan olen yrittänyt sinnitellä yksin. Nyt olen kuitenkin tullut siihen pisteeseen etten jaksa enää yhtään jatkuvan ahdistuksen ja pelon kanssa. Mietin vaan että voiko näin pitkäaikaisista oireista päästä koskaan eroon? Haluan elää normaalia elämää vailla turhia pelkoja.