Lamauttava terveysahdistus

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Totta turiset.

Tai siis, jos on neuroottisuutta, niin pitää kehitellä päiviin niin paljon tekemistä ja ihmisten näkemistä, että ne ajatukset ei kämpillä saa valtaansa. Itse laittaisin unet ensin kuntoon. Mut jos ahdistus on silti läsnä, niin sit rauhoittavia.
Joo, siis ehdottomasti niin että katsoo onko omassa elämäntyylissä niitä asioita mitkä vaikuttaa ja jos sekään ei auta, niin ei sen olotilan kanssa kannata kärsiä kauaa eikä varsinkaan vuosia.
Minulla kans pitää olla kaikki asiat aika balanssissa että pystyn elämään, unirytmi , ravinto ja liikunta... Niillä pääsee jo pitkälle.
Enkä kestä kotona kökkimistä pitkiä aikoja, silloin saattaa alkaa ajatukset pyörimään liikaa kehää päässä...
Että semmonen verkostoituminenkin on tosi hyvä juttu, että on ystäviä , harrastus ja jos kykenee työhön niin oikein hyvä... Saa ne ajatukset muualle eikä sulkeudu itseensä sinne kotiin neljän seinän sisälle... Ja nuokin asiat vaan ottaa pikku hiljaa elämäänsä takaisin, jos ne on menettänyt ettei kaikkea tarvi tehdä kerta rykäyksellä. Se että pääsin työkuntoiseksi , on kestänyt noin vuoden, sitä ennen aloin jo harrastamaan säännöllisesti liikuntaa... Mutta ihan pohjalla kun olin, niin en pystynyt lähteä edes kauppaan, et siitä tämä on vuosien aikana vähän edennyt ja toivon ettei enää menisi elämä noin rajoittuneeksi.
 
vierailija
Kuuluupas! Onko käytössä närästyslääke?
"Rotilla raseemista seosta käyttäen tehdyissä kar
sinogeenisuustutki
muksissa on havaittu mahan ECLsolujen hyp
erpla
siaa ja karsino
ideja. Nämä rotan mahassa ilmennneet vaikutukset johtuvat mahahapon erityksen vähenemisen myötä ilmenneestä pitkäaikaisesta ja huomattavasta hyp
ergastri
nemiasta, ja niitä on havaittu rotilla, joille on annettu pitkäkestoisesti hap
onerityksen est
äjiä"
 
vierailija
Minä suosittelen aloittajalle b12 vitamiini lisää ja rautaa. b12 vitamiinin puutos erityisesti vaikuttaa lihaksiin nykäyksinä ja voimattomuuden tunteena. Ehdottomasti metyylikobalamiinina. Bioteekiltä löytyy hyvä valmiste. Löytyy ruohonjuuresta ja life myymälöistä ainakin.
 
vierailija
Et muuten ole kauhean huonossa kunnossa, koska pystyt kirjoittamaan ja vieläpä noin selkeää tekstiä(y)
Olet kyllä sen verran oikeassa, et on hyvä tietää enemmänkin:
"85 prosenttia tutkimuksista on lääketeollisuuden suoraan tai välillisesti rahoittamaa. Eli kaikessa tiedossa on lääketeollisuudella näppinsä pelissä, kuittaa Järvinen.

-Jokaisen tässä bisneksessä mukana olevan täytyy katsoa peiliin. Ovatko prioriteetit yhteiskunnassa kohdallaan, jos laitamme sumeilematta pitkälle toista euroa päivittäin yhteen osteoporoosipilleriin ja mietimme samaan aikaan, onko meillä varaa maksaa lasten kouluruoasta 60 senttiä päivässä, dosentti Teppo Järvinen vertaa.

-Liian vähän on kiinnitetty huomiota siihen, ettei sairaaksi leimaaminen ole yksilölle ihan pieni asia. Tämä riskihän ei välttämättä koskaan puhkea näkyviksi ja tuntuviksi oireiksi, muistuttaa Järvinen."
- ohjelmassa 45min -
Elokuu meni jo. Kävitkö siellä---?
 

Yhteistyössä