V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ei:Ei voi saada, joka raja se äitienkin pummailussa on.
Alkuperäinen kirjoittaja ei:Ei voi saada, joka raja se äitienkin pummailussa on.
Alkuperäinen kirjoittaja f:Alkuperäinen kirjoittaja ei:Ei voi saada, joka raja se äitienkin pummailussa on.
mitä pummailua tuossa on? en ymmarra.
Alkuperäinen kirjoittaja kela:Ei voi saada. Olen kelassa töissä ja tiedän.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja f:Alkuperäinen kirjoittaja ei:Ei voi saada, joka raja se äitienkin pummailussa on.
Totta kai voi saada. Miten niin pummailua? Kotihoidontukea saa, kun lapsi ei ole _kunnallisessa päivähoidossa_. Se on sitten ihan perheen asia, että miten hoito on järjestetty kunnallisen päivähoidon ulkopuolella. (Yksityisen päivähoidon tuki on sitten vielä olemassa, jos perhe valitsee yksityisen päiväkodin tai päivähoitajan.)
Sä et voi oikeasti olla Kela:n täti jos tiedät jotain!Alkuperäinen kirjoittaja kela:Ei voi saada. Olen kelassa töissä ja tiedän.
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:tottakai voi saada. Minäkin sain kun olin opiskelija. Kelalata vielä sanottiine ttä on ihan laillista. kunhan vain joku hoitaja lapsella on, eihe soita sinen ja kysy onko se mummi siellä.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja f:Alkuperäinen kirjoittaja ei:Ei voi saada, joka raja se äitienkin pummailussa on.
Totta kai voi saada. Miten niin pummailua? Kotihoidontukea saa, kun lapsi ei ole _kunnallisessa päivähoidossa_. Se on sitten ihan perheen asia, että miten hoito on järjestetty kunnallisen päivähoidon ulkopuolella. (Yksityisen päivähoidon tuki on sitten vielä olemassa, jos perhe valitsee yksityisen päiväkodin tai päivähoitajan.)
Paitsi et sosiaalietuuksien saajille se ei ole selviö. Esim työttömyysturvasta vähennetään kht...
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja f:Alkuperäinen kirjoittaja ei:Ei voi saada, joka raja se äitienkin pummailussa on.
Paitsi et sosiaalietuuksien saajille se ei ole selviö. Esim työttömyysturvasta vähennetään kht...