kyllä vaan voi.Alkuperäinen kirjoittaja ei:Ei voi saada, joka raja se äitienkin pummailussa on.
mitä pummailua tuossa on? en ymmarra.Alkuperäinen kirjoittaja ei:Ei voi saada, joka raja se äitienkin pummailussa on.
Totta kai voi saada. Miten niin pummailua? Kotihoidontukea saa, kun lapsi ei ole _kunnallisessa päivähoidossa_. Se on sitten ihan perheen asia, että miten hoito on järjestetty kunnallisen päivähoidon ulkopuolella. (Yksityisen päivähoidon tuki on sitten vielä olemassa, jos perhe valitsee yksityisen päiväkodin tai päivähoitajan.)Alkuperäinen kirjoittaja f:mitä pummailua tuossa on? en ymmarra.Alkuperäinen kirjoittaja ei:Ei voi saada, joka raja se äitienkin pummailussa on.
voi tietenkin jos lapsela on hoitaja joko kotona tai sitten lapsion hoidosa vaikkasiel mummin luona.Alkuperäinen kirjoittaja kela:Ei voi saada. Olen kelassa töissä ja tiedän.
Huoh, kyllä vaan voi saada. Käyppä sinä kelassa töissäoleva vaikka katsomassa ihan teidän nettisivuilta mitä siellä lukee niin osaat säkin hoitaa sitten työsi oikein etkä neuvo enää asiakkaita väärin.Alkuperäinen kirjoittaja kela:Ei voi saada. Olen kelassa töissä ja tiedän.
Paitsi et sosiaalietuuksien saajille se ei ole selviö. Esim työttömyysturvasta vähennetään kht...Alkuperäinen kirjoittaja v:Totta kai voi saada. Miten niin pummailua? Kotihoidontukea saa, kun lapsi ei ole _kunnallisessa päivähoidossa_. Se on sitten ihan perheen asia, että miten hoito on järjestetty kunnallisen päivähoidon ulkopuolella. (Yksityisen päivähoidon tuki on sitten vielä olemassa, jos perhe valitsee yksityisen päiväkodin tai päivähoitajan.)Alkuperäinen kirjoittaja f:mitä pummailua tuossa on? en ymmarra.Alkuperäinen kirjoittaja ei:Ei voi saada, joka raja se äitienkin pummailussa on.
Sä et voi oikeasti olla Kela:n täti jos tiedät jotain!Alkuperäinen kirjoittaja kela:Ei voi saada. Olen kelassa töissä ja tiedän.
No eivät varmasti soitaAlkuperäinen kirjoittaja hellalettas:tottakai voi saada. Minäkin sain kun olin opiskelija. Kelalata vielä sanottiine ttä on ihan laillista. kunhan vain joku hoitaja lapsella on, eihe soita sinen ja kysy onko se mummi siellä.
As if...Alkuperäinen kirjoittaja kela:Ei voi saada. Olen kelassa töissä ja tiedän.
No jos sosiaalietuuksien kanssa on enemmänkin tekemisissä, tietää mikä tuki tai korvaus vaikuttaa mihinkin, mikä lasketan mihinkin mukaan ja mitä taas ei oteta jossain tilanteessa huomioon..Alkuperäinen kirjoittaja mie:Paitsi et sosiaalietuuksien saajille se ei ole selviö. Esim työttömyysturvasta vähennetään kht...Alkuperäinen kirjoittaja v:Totta kai voi saada. Miten niin pummailua? Kotihoidontukea saa, kun lapsi ei ole _kunnallisessa päivähoidossa_. Se on sitten ihan perheen asia, että miten hoito on järjestetty kunnallisen päivähoidon ulkopuolella. (Yksityisen päivähoidon tuki on sitten vielä olemassa, jos perhe valitsee yksityisen päiväkodin tai päivähoitajan.)Alkuperäinen kirjoittaja f:mitä pummailua tuossa on? en ymmarra.Alkuperäinen kirjoittaja ei:Ei voi saada, joka raja se äitienkin pummailussa on.
Niin on,mutta opintotuki onkin eri asia,jos on hoitja. myös opiskelija itse voi olla hoitaja, joitakin opintoja kun voi suorittaaesim netin kautta ja käydä vain luennoillaAlkuperäinen kirjoittaja mie:Paitsi et sosiaalietuuksien saajille se ei ole selviö. Esim työttömyysturvasta vähennetään kht...Alkuperäinen kirjoittaja v:Totta kai voi saada. Miten niin pummailua? Kotihoidontukea saa, kun lapsi ei ole _kunnallisessa päivähoidossa_. Se on sitten ihan perheen asia, että miten hoito on järjestetty kunnallisen päivähoidon ulkopuolella. (Yksityisen päivähoidon tuki on sitten vielä olemassa, jos perhe valitsee yksityisen päiväkodin tai päivähoitajan.)Alkuperäinen kirjoittaja f:mitä pummailua tuossa on? en ymmarra.Alkuperäinen kirjoittaja ei:Ei voi saada, joka raja se äitienkin pummailussa on.